Sneglen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nå kommer vi inn Det var sikkert bare krøll på sidene deres Sier du at følgende tekst i kildekoden er en feil/krøll på sidene? <-- No NORWAY 192.168.0.1 --> Lenke til kommentar
norrick Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nå kommer vi inn Det var sikkert bare krøll på sidene deres Sitat fra VR-Zone repitert: News : VR-News : VR-Zone server migrations VR-Zone has just completed its US server migration. We will be setting up a local mirror for .sg users soon. Please be patient while the changes are being implemented. Posted on 28 Mar 2004 00:02 SST | Posted by Cedric | Kan det tenkes at de hadde litt problemer når de emigrerte fra den ene serveren til den andre... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det der er nok bare tull... har kommet inn siden denne artikkelen ble kjent og har ikke vært noe krøll. Har NGT forresten... Fikk aldri opp noen feilmelding eller noenting. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fikk ikke noen feilmelding av det slaget de andre fikk, jeg har ngt og bruker internet explorer Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kommer inn nå jeg også. Ser ut som om de hadde problemer ja, men nå er alt bra! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg kommer også inn. Har NGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå