Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

VR-zone vil ikke ha norske lesere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke inn der nei...

 

Fins andre sider som også fungerer slik. Slipper kun inn US ip'er osv..

 

Men hvorfor en hardware side skal ha noe nytte av det skjønner jeg ikke..

 

Har vel fått nok av at Norske og Danske knuser alle rekordene deres i OC seksjonen :thumbs:

Lenke til kommentar
Kommer ikke inn der nei...

 

Fins andre sider som også fungerer slik. Slipper kun inn US ip'er osv..

 

Men hvorfor en hardware side skal ha noe nytte av det skjønner jeg ikke..

 

Har vel fått nok av at Norske og Danske knuser alle rekordene deres i OC seksjonen :thumbs:

Om dette stemmer er det bare å riste på hodet. Hvorfor kan man ikke se seg slått av Skandinavere? Er det VIRKELIG så forferdelig?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har mine tvil om at "no" står for ikke'no normenn.. Tipper det bare står for NOrge, som i .no :p... Men det er litt rart at vi ikke kommer inn på siden, får bare opp dette når jeg prøver meg nå. Tipper den er midlertidig nede eller noe sånt..

 

Internal Server Error

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

 

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.40 Server at www.vr-zone.com Port 80

Lenke til kommentar

Sånn går det når danskene tar en svensk en...

 

VR-zone er oppe igjen og den enkle forklaringen på hvorfor vi ikke kom inn ligger nok i dette sitatet:

 

News : VR-News : VR-Zone server migrations

VR-Zone has just completed its US server migration. We will be setting up a local mirror for .sg users soon. Please be patient while the changes are being implemented.

 

Posted on 28 Mar 2004 00:02 SST | Posted by Cedric |

 

Latterlig med tanke på at en av de største HW sidene i danmark klarer å prestere å komme med en slik uttalelse!

<!--NO Norway 62.66.xxx.xxx--> betyr enkelt og greit at det er en nordmann som har vært inne på siden og at IP adressen har blitt sport til norge!

 

Hadde vært litt moro å gitt VR-zone opplysninger om dette, kansje danskene hadde blitt sperret for å komme inn på VR-zone. :laugh::laugh::laugh:

 

"Det er deilig å ta en svensk en i danmark..."

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Har en kompiss som har Telenor, han kommer inn på www.vr-zone.com...men jeg kommer ikke inn på siden (har NGT)...men amerikanerne sier at den er oppe. En dansk kis sier også at han ikke kommer inn. Kan godt være at den artikkelen på tweak stemmer! :wow:

Lenke til kommentar
Nå kom jeg inn på sidene også. (Har Telenor). Første gang jeg er der :roll:

hmm...fortsatt helt blankt her! Rart..begynner å mistenke litt her...men vet ikke. Litt rart når det funker for alle amerikanerne jeg har snakket med samt han ene som jeg kjenner som har Telenor, og nå du. Men for meg og han dansken funker det fortsatt ikke :(

 

Telenor og NGT skal vel ha omtrent samme ip'ene? so hvorfor vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...