Gå til innhold

SN85G4 test


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Har nå testet Shuttle'n med en 74GB raptor i noen måneder, og dette er noe jeg ikke vil anbefale pga varmen, satt også inn en Sharkoon vifte, men det er fortsatt nesten 70 grader.

 

Fikk meg sist uke en x800(Slow Edition), og tok og spilte litt HL2, vips 75 grader, så jeg tok det ut, og satt inn R9800 igjen.

 

Så til dere som drømmer om x800 og en raptor disk, det holder ikke å skifte vifte, jeg vil anbefale dere en drøy modding med borring av masse hull, noe jeg ikke gidder, så jeg bytter ut raptoren med en 7200 disk, og putter i x800 kortet igjen.

 

Så er det HL2 igjen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PROBLEM!!!!!!!!!!!! :

 

Vifta i heatpipe (SNXXG4 har I.C.E. cpu kjøle system) har sluttet å gå..

Det er 3 kontakter på HK som går til vifter (ved: CPU, RAM, og en (sett ovenifra) "nord" for skjermkort slot'et..), jeg har modda inn en ekstra 80x80x20mm vifte, som brukte kontakt nr. 2 på HK.. (den ved ram-slots'a)

 

men nå er altså kontakt nr. 1 defekt (CPU), jeg har prøvd alle 3 kontaktene, med 2 forskjellige vifter, men det er ikke liv i viftene når de er koblet til kontakt nr. 1..

 

Dette er da altså no jævla dritt siden det er vifta som kjøler CPU'en..!! :D

 

det skal nevnes at jeg har klokket maskina +200MHz (jeg har en AMD 3200+ 2.2GHz) og at jeg har programmet speedfan installert. Bios har jeg også flashet til siste version.

 

Vifta merka jeg gikk i dass i morgen tidlig. den siste uka har jeg gjort følgende med pc'en :

-Satt inn ISDN kort

-Lastet ned oppgradering til S-ATA.

-Installert SP2 (windows XP home her i gården..)

 

Det er litt mongo språk her siden jeg starta et emne med lignende tekst, så for dere som eier denna maskina kan det høres ut som om jeg fòrer dere med te-skje men det mener jeg altså ikke..

 

noen som har noen formening om hva som har gått dass på hovedkortet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...