cHr1s7iaN Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 JA, HØR PÅ cHr1s7iaN, DERE! PLZ, ALTSÅ! Det at det er fjørti tusen Shuttle-maskiner i verden som ikke har noen som helst problemer med å kjøre en konfigurasjon med 3ghz-prosessorer og R9800 Pro-kort har INGENTING Å SI! PLZ N00BZER, ASS! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 psilocybe, er det den derre SL1 viften du har kjøpt? Jeg bestillte en sånn idag, håper den er så god som alle sier. _ johanf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjøpte den som er linket til i første posten, altså denne. Jeg er iallefall godt fornøyd. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ja, akkurat - det er en Sharkoon SL1 Gleder meg til jeg får min! _ johanf Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette var sykt bra Bare digger slike poster som folk gjør litt jobb med:) grattis med m e g e t bra post:) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!! LOL Lenke til kommentar
E.T Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvilkne filer er det jeg skal legge innpå S-ata driver disketten? Det står bare: Finner ikke diskettstasjon med diskett som kan laste ned OEM drivere eller noe sånt hva kan jeg gjøre? og er det noen måte å sjekke om harddisken har tatt fyken på uten at jeg har installert driverene til S-ata? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvilkne filer er det jeg skal legge innpå S-ata driver disketten? Det står bare: Finner ikke diskettstasjon med diskett som kan laste ned OEM drivere eller noe sånt hva kan jeg gjøre? og er det noen måte å sjekke om harddisken har tatt fyken på uten at jeg har installert driverene til S-ata? Aktiver støtten for S-ATA i BIOS. Drit i floppy. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Den er aktivert.... når trenger jeg floppy da? har kjøpt helt ny windiws XP CD.. er det noe der? (btw, bruker du mIRC eller msn? kunne trengt litt real time støtte ) EDIT: Er det de der Sata Raid silicon driverene jeg skal bruke som liger på CDen? Endret 8. mai 2004 av E.T Lenke til kommentar
E.T Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det hjaløp ikke å deaktivere minnekortleseren å aktivere S-ata.. Når jeg booter fra CD står det bare: Fant ingen harddisk igjen må jeg ikke ha installert driverene for at PCen skal finne Disken da? Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Prøv å gå til denne adressen,last ned og les. http://www.shuttle.com/hq/support/download...p?model=SN85G4# Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Da var jeg tilbake fra 2 ukers ferie og har fått puttet inn viften i boksen. Jeg må si meg meget fornøyd så langt, da temp sank med ett par grader, og ikke minst; støyen fra heatpipeviften er vekke! Problemet nå er 40mm viften på nb og R9800PRO kjøleren... Uansett, ett annbefalt kjøp. Om det er noen som har noen spesifike spm. fyr løs, vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Er det noen andre vifter enn den sharkoonen som er gode? EKL papst? Helst noe fra komplett, ettersom jeg skal bestille noen andre ting derfra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det bør vel sies at V2 av denne modellen nå er å finne på markedet. Så vidt jeg vet finnes det nå 3 stk basert på dette designet og nForce 3 150; SN85G4, SN85G4L og SN85G4 v2. SN85G4L er uten kortleser, mens v2 har bedre kjøleløsning og 10 w større, silent psu. Ytelsen er fortsatt lik, det er bare støynivået som er lavere. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 cHr1s7iaN: IDIOT!!!!! Tror du shuttle hadde laget slike pcer visst de ikke hadde vært kompitable med 3ghz cpu o.s.v NEPPE!!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kompitable Mmmmm.. pita. *Sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå