Gå til innhold

Lineage II: The Chaotic Chronicle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er lvl 11 nå....

må bare sei at lvl'inga går ****** treigt..

Er dwarf, og bruker å henge i abandon coal mine..

Noken tips til korleis eg lvler raskt opp?

btw: har gjort hammer quest og blade bat(få 100 fangs) questen pluss små quests.

Lenke til kommentar

Woah, feit armor og sverd! Spiller selv på Lionna servern, men bare level 19 til nå. Tar litt lang tid å levele.

Hunter mye på lyseblå og lysegrønne monster, da slipper jeg å hvile så mye. Beste er uansett å gruppere med en healer eller to og et par fightere.

Orc power =)

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å komme inn i et par dager, men jeg kommer så langt som til 'Character creation/Character selection'. Jeg har jo ingen character og velge, og jeg skjønner ikke hvordan jeg får lagd en ny.

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Er bare et vindu oppe, og jeg har jo ikke noen Char å velge på lista der :ermm:

ALT+TAB og CTRL+ALT+DEL funker heller ikke, så jeg må manuelt restarte maskinen hver gang jeg prøver :no:

Lenke til kommentar

Hei.

Fikk koden for en ukes tid siden. Og jeg har lastet ned game-client.

Har fått fisket meg en account.

Når jeg prøver å logge inn med PlayNC accounten min fungerer det ikke med brukernavnet og passordet mitt.

Jeg tror dette er fordi jeg ikke får aktivert kontoen min siden aktiveringskoden til PlayNC kontoen kommer flere timer etter at jeg har bedt om den.

I hvertfall har jeg ikke fått startet pga. den mongo PNC accounten. :thumbdown:

Noen tips/hjelp ?

Lenke til kommentar

Jeg kommer fortsatt ikke inn på accounten min jeg...

Har prøvd hver dag i flere dager nå, på flere forskjellige servere,å få created a new character, men det eneste jeg får å velge mellom når jeg velger hvilken som helst server er; select character - noe som er vanskelig siden jeg aldri får laget meg en character. bewgynner å øure på om dette virkelig er verdt å teste, eller om det bare er en flopp med god graikk,.

jeg er hvertfall ike fornøyd så lamgt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...