Datanerd01 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Hey! Skulle rippe en egen film med dvd-shrink her en dag og da fikk jeg beskjed om at en I/U feil oppstod. Satte i en ny dvd men fikk samme beskjeden. Noen kamerater av meg har de samme filmene, så jeg spurte om de kunne gjøre på sin maskin og det funket Hva betyr dette? Kan noen hjelpe meg? Beklager plasseringen på topic Endret 27. mars 2004 av Datanerd01 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei Hva dette betyr helt eksakt veit jeg ikke, men det er ihvertfall noe som lager krøll for programmet. Hvilken versjon av Dvd-shrink bruker du? Har du fått det til med andre plater før? Har leseren din problemer med platene i andre programmer? Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kan være region's sperren som gjør det?!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Räknar med att du inte fått till det tidigare. Det är nog krypteringen som gör det. Använd DVD Decrypter för att 'rippa' filmen till hårddisken. Antingen gör du det i ISO mode, och monterar sedan isofilen med daemontools, eller så gör du det i VOB mode och öppnar sedan den mappen med DVD Shrink. Tänk på att välja 'Remove PUOs' i DVD Decrypter, så slipper du sitta och vänta genom tråkiga meddelanden före filmen vid senare avspelning. Finns ju mycket guider på www.doom9.org och www.dvdrhelp.com om du undrar över något mer. Lycka till! AM Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 eller for å gjøre det enklere så laster du ned anydvd fra slysoft.com. det legger seg i bakgrunnen og får windows til å treo at dvdene ikke har kopibeskyttelse. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 10 poeng til sindreengen! Anydvd er rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå