FrenChie Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei, Jeg har nettop kj0pt meg Shuttle. Jeg faar ikke det integrerte lydkortet til og funke. Har innstalert driverne som fulgte med cden. Er det noen innstilinger eller lignende jeg maa stille paa for og faa det til og funke.? Noen som vet? Mvh FrenChie Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg er ingen ekspert når det kommer til Shuttles, men trengs det gjøres noe som helst da? Trenger man å installere drivere? Vel, hvis du først har gjort det. Åpne enhetsbehandling og slett lydkortet. Restart PC'en, og prøv å installere driveren når den blir etterspurt. Hvis dette ikke funker, prøv å finn hjelp på nettet på support, eller ring. I de aller fleste tilfeller vil du finne svar på det. Jeg er muligense litt n00b på dette området, så hvis mine råd er helt på jordet, så stans meg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg burde vel ikke returnere hele shuttlen bare fordi lydkortet ikke funker? Bare kj0pe et nytt lydkort.. Hva hadde du gjort dunestar ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg burde vel ikke returnere hele shuttlen bare fordi lydkortet ikke funker? Bare kj0pe et nytt lydkort.. Hva hadde du gjort dunestar ? Klart du burde returnere den om lydkortet ikke funker! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er lydkortet enablet i bios da? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Er lydkortet enablet i bios da? Ja, den er satt paa auto. Men jeg kan jo bare bruke angrerett fristen. Men hvordan faaregaar det? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 jaja, har bestilt nytt lydkort. Det intergrerte sugde uans. Orker ikke og stresse med returnering osvosv.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 er alle ledningene festet fra kabisset festa riktig på hk da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hardwareproblem --> Hardwarekategorien. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå