Gå til innhold

Et spørsmål om en situasjon i Deus Ex

Anbefalte innlegg

Heisann

Står litt fast i Deus Ex.. noen der ute som kjenner spillet godt som kan hjelpe meg?? (så vanvittig bra dette spillet er, bør det vel nesten være det =)

Situasjonen jeg står litt fast på er forholdsvis tidlig i spillet. Det er der jeg skal sende et "distress-signal" fra NSF HQ på Hells Kitchen. Etter jeg har sendt signalet, returnerer jeg til Paul på hotelrommet sitt - og her blir jeg usikker.. Skal jeg bli igjen og hjelpe Paul mot alle Unatco og MJ12-fyrene som kommer og vil sloss, eller skal jeg stikke av ut vinduet? Vil Paul dø uansett, eller kan jeg hjelpe han så han overlever?

mvh Gard L. M.

(som synes Deus Ex er et av verdens beste spill!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hey.....

du skal bare løpe som **** ut vinduet,.. han dauer uanz......

men blir et rent helvete snart nå.. her jeg stoppa opp, og ga opp.. hehe :smile: men jeg spillte på hard though :razz:PP

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar

Når jeg så denne posten kom jeg på at jeg har dette spillet, men at jeg ikke har brukt det på en god stund fordi jeg ble stuck på et ganske tidlig stadium.

Så vidt jeg husker skulle jeg ta en båt til New York (eller noe) etter å ha full ført første oppdrag, og fått nytt oppdrag og partner på HQ.

Husker litt dårlig, men uansett er poenget at jeg aldri kom meg ombord i båten. Kommer ikke engang nær den. Virker som det er en "usynlig vegg" rundt.

Er det spillet som er fubar, eller jeg som har missa noe?

Må innrømme at jeg ikke prøvde så lenge...

Lenke til kommentar

Han KAN reddes men det har ikke så mye å si i spillet!

Her må det planlegges litt først i brettet så må du gå ned i lobbyen på hotellet og plasere masse granater og innenfor døra til Paul sett også opp masse grananter her og når de "Svarte" folka kommer in skyt på dem med "gep" gunneren og når de er borte gå til lobyen og skyt alt du ser der og han er reddet men dette må skje fort!! :grin:

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-29 19:22 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Husker det spilet, er en av de bedre jeg har spillt. Når jeg prøvde det for litt siden var det riktig nokk sucky, men når det var nytt var det konge.

Trur slutten jeg valgte var sli:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg ble ett med en super computer og skulle gjøre verden bedre eller no slikt
Trur det var det jeg valgte vertfall.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...