CAT-scan Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 .....om diverse "voldsspill" som følger med i Kelloggs sine frokostblandinger? Disse folkene drar frem Heart of Darkness, Desperados og Action Man som "voldsspill", og videre hevder at Disney er en av værstingene når det gjelder å tilgjengeliggjøre "voldsspill" for små barn.... Jeg skjønner at visse spill kan være upassende å sende med frokostblandinger, men disse spillene er noen av de mest uskyldige spillene som det er mulig å oppdrive! Jeg skjønner rett og slett ikke kritikken...Kelloggs hadde til og med tatt med aldersgrense på kartongene...andre meninger? link til artikkel: http://www.aftenposten.no/kul_und/article....rticleID=300405 Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Wahaha..greit med aldergrenser på alkohol, men når det er det på frokostblandinger blir det litt patetisk. "Hvor gammal er du da gutten min. Du er jo ikke 15 du..nei da kan du ikke kjøpe Kellogs..sorry" ;D Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 du vet, de som styrer er jo bare ute etter oppmerksomhet, i alle fall de som gjør noe så teit som og forby gta3 f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå