habberst Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) hei!!! jeg var på bruktmarkedet her på hardware. der fant jeg bare drømme pcen min. fyren sa at han kunne sende den først så jeg fikk se den. men kom den??? NEIII!!! jeg spurte hvor den ble av. da sa hann at han hadde avbrydt sendingen for at jeg liksom hadde fylt inboksene deres med SPAM. så jeg fikk den aldri.. han sa at han skulle ordne frakt. jeg fikk aldri se pcen. Endret 28. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har ærlig talt aldri hørt om noen som "sender pc`en så du kan få se på den" før du kjøper den. Ihvertfall ikke dersom den ikke kommer i oppkrav. Han fikk sikkert solgt den til en bedre pris. Og - strengt talt ble du ikke lurt, du har ikke betalt noe. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hehe.. du har vel mast så mye på han at han ble lei da. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg ser absolutt ikke noe galt i å ikke sende en vare så du kan se på den før du kjøper den. Hvis jeg skulle bestille f.eks. en PC fra USA, så ville det være ganske mye å forlange at de skulle sende den til meg først, uten at jeg betalte for det, og at jeg så skulle ha mulighet til å returnere den. Så det som egentlig her var en smule umoralsk, var kanskje at selger ikke sa ifra til deg at han lot være å sende deg PC-en, noe som forsåvidt ikke er så ille... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg ser absolutt ikke noe galt i å ikke sende en vare så du kan se på den før du kjøper den.Hvis jeg skulle bestille f.eks. en PC fra USA, så ville det være ganske mye å forlange at de skulle sende den til meg først, uten at jeg betalte for det, og at jeg så skulle ha mulighet til å returnere den. Så det som egentlig her var en smule umoralsk, var kanskje at selger ikke sa ifra til deg at han lot være å sende deg PC-en, noe som forsåvidt ikke er så ille... Så du mener at alle webshops burde legge om til at kundene skal få se og teste varene før de kjøper? Da hadde det nok blitt billigere her ja... Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 dette må jo være kødd? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tviler på seriøsiteten til trådstarter ja... Ikke beskriver du pc'en , ikke forteller du hvorvidt du har betalt eller ikke osv. Måtte lese posten tre ganger for å i det hele tatt skjønne hva du siktet til. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tviler på seriøsiteten til trådstarter ja... Ikke beskriver du pc'en , ikke forteller du hvorvidt du har betalt eller ikke osv. Måtte lese posten tre ganger for å i det hele tatt skjønne hva du siktet til. Det at du måtte lese posten 3 ganger sier vel mer om deg enn om trådstarter... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du ble ikke på den måte lurt siden du ikke betalte noe Sier seg vel selv at ingen sender POen først, mange uærlige folk der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå