EnerGie Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvordan kan jeg få senket hastigheten på cpu-viften? Har ei mist black silence, men synes fortsatt den bråker litt... Hovedkortet er et Asus P4V800-X.....Må jeg innstallere noen programmer? Er det lurt å ha et program slik at jeg kan følge med på temperaturen på cpu'en? Spiller sjeldent... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvorfor ikke kjøpe en viftestyring med temp kontroll? Om du har penger og en ledig brønn da Noe sånt no Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er det ikke no sånt at man kan bytte på 2 av ledningene på vifta så den går saktere da, Ergo stillere? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er det ikke no sånt at man kan bytte på 2 av ledningene på vifta så den går saktere da, Ergo stillere? Jo, det stemmer det. Hvis du har en sånn, så kan du gjøre det slik. Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Eventuelt kan du kjøpe en sånnen Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Eller man kan lodde på en motstand..........har gjort det på flere vifter...fungerer utmerket..billig er det oxo..... Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor ikke kjøpe en viftestyring med temp kontroll? Om du har penger og en ledig brønn da Noe sånt no Likte denne første løsningen med viftestyring fra microplex. Finnes det noen flere av disse i noen nettbutikker? Noe mer utvalg? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Du kan jo gå inn på microplex sin hjemmeside microplex.no Så går du vifter - deretter viftestyring (til venstre der) De har mer enn bare 1. Mange morsomme saker der inne Du kan til og med få med mer enn bare viftesyring. Sammen med temp måler kommer det også firewire og usb om du vil. Slå deg løs Edit: høyre,venstre... smart jeg Endret 28. mars 2004 av zaxowen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå