Gå til innhold

klarer ikke å overklokke

Sjark

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vil overklokke mitt Sapphire Radeon 9600 med RivaTuner. Men får det ikke til, når jeg har valgt hastighet på kjerne og minne og trykker test og så apply ser det

ikke ut til at noen endringer er gjort. Har også tatt på sånn "apply overclocking at windows startup" uten at det virker. I monitoren i RivaTuner viser den vanlige hastigheter. Skal det være så vanskelig og overklokke et skjermkort?

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du trykker apply, går gliderene tilbake til vanlig hastighet da? visst ikke så er jo kortet klokke da

ja når jeg trykker apply detter det tilbake til vanlig hastighet. Hva skal jeg gjøre?

p.s jeg følgte guiden her på HW

Endret av Lasso5000
Lenke til kommentar

:yes:

Heisann!

Jeg vil overklokke mitt Sapphire Radeon 9600 med RivaTuner. Men får det ikke til, når jeg har valgt hastighet på kjerne og minne og trykker test og så apply ser det

ikke ut til at noen endringer er gjort. Har også tatt på sånn "apply overclocking at windows startup" uten at det virker. I monitoren i RivaTuner viser den vanlige hastigheter. Skal det være så vanskelig og overklokke et skjermkort?

Takker for hjelp

Du har ikke vurdert å prøve et annet program, prøv Power Strip :D se om det går, Jeg bruker det på mitt 9800pro, fungerer drit bra :D

Men har du bra nok kjøling? Har du standard kjøler, ikke klokk så mye

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...