Sjark Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Heisann! Jeg vil overklokke mitt Sapphire Radeon 9600 med RivaTuner. Men får det ikke til, når jeg har valgt hastighet på kjerne og minne og trykker test og så apply ser det ikke ut til at noen endringer er gjort. Har også tatt på sånn "apply overclocking at windows startup" uten at det virker. I monitoren i RivaTuner viser den vanlige hastigheter. Skal det være så vanskelig og overklokke et skjermkort? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Når du trykker apply, går gliderene tilbake til vanlig hastighet da? visst ikke så er jo kortet klokke da Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Når du trykker apply, går gliderene tilbake til vanlig hastighet da? visst ikke så er jo kortet klokke da ja når jeg trykker apply detter det tilbake til vanlig hastighet. Hva skal jeg gjøre? p.s jeg følgte guiden her på HW Endret 28. mars 2004 av Lasso5000 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Heisann! Jeg vil overklokke mitt Sapphire Radeon 9600 med RivaTuner. Men får det ikke til, når jeg har valgt hastighet på kjerne og minne og trykker test og så apply ser det ikke ut til at noen endringer er gjort. Har også tatt på sånn "apply overclocking at windows startup" uten at det virker. I monitoren i RivaTuner viser den vanlige hastigheter. Skal det være så vanskelig og overklokke et skjermkort? Takker for hjelp Du har ikke vurdert å prøve et annet program, prøv Power Strip se om det går, Jeg bruker det på mitt 9800pro, fungerer drit bra Men har du bra nok kjøling? Har du standard kjøler, ikke klokk så mye Endret 29. mars 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hadde samme problemet... det ligger en patch et sted i rivatuner mappa den fjerner overklokkesperra i driverne til driverne... da skal det fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå