Gå til innhold

Demoted Designs v3

Anbefalte innlegg

Bra side PC,

men,

menyen var for liten

og fonten var vanskelig å lese(den på overskriftene)

og den hvite skriften i header var forstyrrende...

Ellers en skikkelig fet side,

Stå PÅ

:thumbs::thumbup::w00t:

Endret av $k$
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OJEEEEEEEEEJ!!

here comes the critics.. hehe..

- "we are still wondering what is phat" ble litt rar med såpass mye outerglow.. minske px og litt mørkere kanskje? eller.. hmm.. I dunno...

- copyright-biten ble bra med såpass outerglow though.. ;)

- jeg har også problemer med å lese "demoted designs"... :( tror du må ta deg en tur hit og fikse slik greier på lcd'en min så jeg får orntlie farger.. :p

- et dyr à la det du hadde på pc.demoted.org før tror jeg hadde gjort deg til venstre.. ;) (det du satte inn da du fjerna bildet av det skjøl.. :p )

- har IKKE noe problemer med tekst-farge..

Jeg tror du fant en PHAT side jeg PC... ;):thumbs:

Lenke til kommentar
"we are still wondering what is phat" ble litt rar med såpass mye outerglow.. minske px og litt mørkere kanskje? eller.. hmm.. I dunno...

I shall give that a try! :thumbup:

jeg har også problemer med å lese "demoted designs"... :( tror du må ta deg en tur hit og fikse slik greier på lcd'en min så jeg får orntlie farger.. :p

Hmm... Du er tydeligvis ikke den eneste som opplever dette, så jeg tipper jeg går for en annen font i "logoen".

et dyr à la det du hadde på pc.demoted.org før tror jeg hadde gjort deg til venstre.. ;) (det du satte inn da du fjerna bildet av det skjøl.. :p )

Jepp, det hadde det helt sikkert. Hadde jeg bare fått til å tegne dem goddamn føttene så. :cry: Men kan jo alltids gi det et forsøk. ;)

Lenke til kommentar

Hei

Er enig i at det gamle designet i at det gamle designet ble byttet ut.. Det er også bra men jeg synes det blir for mørkt.

Det nye ser mye bedre ut, men jeg liker ikke grønnfargen! Får litt vondt i hode av å se på logoen..

Synes også teksten er litt vanskelig og lese..

Men ellers en knall side!

Stå på ! :green:

:thumbs:

Endret av DiaVoLo
Lenke til kommentar

Oj, dette er meget likbart.

Grønnfargen er vell egentlig ganske stygg, men måten du har brukt den og kombinert med andre farger blir den diggbar.

For meg så blir "We are still wondering what is phat" seende ut som "We are still wondering what sphat" kan absolutt ikke se noen i der, hmm.

Kulene er herlige, men det blir kanskje litt mange av de, totalt 7(10) stk på første siden. Føler det blir litt overkill.

Overskriftene i boksene "Whats new" og "Latest projects" blir vanskelig og lese. Synes resten bortsett fra de og demoted designs i header, når det gjelder tekst, funker ganske fint.

Totalt sett: feeeet

:thumbup:

Lenke til kommentar

Den groennfargen er ikke helt den jeg ville valgt, det gjoer at det hele flyter litt sammen og det blir vanskelig aa skille ut hva du har i header samt aa lese hva du har skrevet i header.

Liker det skillet du har mellom meny og hoved delen av siden din, det passer godt inn.

Teksten er vanskelig aa lese i headingene dine da den er litt lys.

Ellers er siden din muy bueno.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...