Marvil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 En liten ting; 45 grader til venstre og ca 1cm ned fra venstrefoten til den største "kula" er ikke "svingen" helt ren. Blir litt rar og "hakkete".. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 utrolig heftig design heftig farge heftig mouseover heftig header er ikke enig at teksten er uleselig... skrifta kan liksom ikke være svart. det passer ikke inn i designet terningkast: 6- Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg synes det var for vansklig å lese teksten, kunne ha litt mørkere skrift. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg synes det var for vansklig å lese teksten, kunne ha litt mørkere skrift. Ellers, genial. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Skal no gi deg kritikk uten å lese andre innlegg først, som kan påvirke meg 1. Sinnsvakt stilig side, ilderkast 5+ (orker ikkje leite fram bilde) 2. Litt lys tekstfarge jah, men det har eg sagt før. 3. Føler sida blei litt for grå midt på liksom, såg på en måte litt tomt ut. Kanskje den lyse tekstfargen kan ha noke med det å gjøre - men..... 4. Logoen min starta som ganske stor, no har den krympa en del sida eg såg sida for første gang *smilyoverdose* =========================================== Total vurdering; Veldig, veldig bra. Synest du har lagt om stilen din litt i det siste, mot det positive Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 heftig mouseover Så skal eg lese andre innlegg gatebiler.tk: ikkje "heftig mouseover" nei, men heilt OK mouseover. Den var ikkje effektfyllt nok til å vere "heftig mouseover" Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 spesielle farger er det alltid mye mas om jeg liker det veldig godt på personlige sider, men ikke firma sider. siden din var fedi pc! Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 siden din var fedi pc! 'Fedi'? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Veldig bra PoleCat, skal ikke kommentere MYE nå (nettopp kommet hjem fra fest, litt småbrisen), men tentaklene MÅ GÅ. STORT stilbrudd som ikke funker, og lukter dårlig tutorial laaaang vei. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 HEY PC! Jeg syntes at den var kul jeg Men jeg så at mouseover"en" på tutorials er feil (i hvertfall i Opera) Jeg syntes fargen var tøff men litt for llyst (kanskje det bare er skjermen min) Ellers D*****T fin design Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Men jeg så at mouseover"en" på tutorials er feil (i hvertfall i Opera) Ikke her... Jeg sitter også på Opera, og mouseoveren er helt lik som de andre... Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Men jeg så at mouseover"en" på tutorials er feil (i hvertfall i Opera) Ikke her... Jeg sitter også på Opera, og mouseoveren er helt lik som de andre... Helt fin hos meg også (opera 7.23) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 går i riktig rettning dette Polert. -det er ganske vanskelig å se at det står demoted design v3.04 i headeren.. - logo, hvorfor er det to forskjellige med? er det testing? - kul meny, likte mouseoveren, og spesielt linjen bort mot menyen. - litt vanskelig å kunne lese hva som står i "latest projectes" osv. boksene - fin layout på selve innholdet. går greit å lese hva som står der. alt i alt en god side.. det du lot være å ta med av "edgy" ting på pc.demoted er det kompansert for her.. men en fullblods designerside. likner mer og mer på de sykt proffe sidene en kommer over på nettet. nice work har ikke noe ilder for hånden det ville gitt en 6- dette er så godt som det kan bli Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bruke min semantiske kode? De er jo litt forskjellige, dah.... hehe se selv ved å skifte fort mellom tabs i browseren din (ja, jeg tar utgangspunkt i at du ikke bruker internet exploder...) Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Flott arbeid polert -Men som haltan sa så må tentaklene bort, men iogmed at du sa du skulle lage nye, så venter vi med denne. -Syntes mouseover var stilfull, ikke for mye ikke for lite. -Likte ikke det i header hvor det stod "demoted designs"...... vet ikke om det er fonten jeg ikke likte, men det så iallefall ikke bra ut.(den svarte) -Fontefargen var helt grei.... Noen som sitter på for lyse skjermer?? -Selve fargen på siden var fet, men ble litt blendet Utenom om disse smaksfeilene:P Så var siden NESTEN perfekt. Two thumbs up Skal bli gudd å se versjon 3.05 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 For å ta det mest "diskuterte" først: Fargen Hovedfargen på denne siden er i seg selv over 70% av særpreget av denne siden. Skulle jeg drevet å testet ut ny farger ville jeg nok aldri blitt fornøyd. Selv liker jeg den, at dere ikke liker den er en annen ting. Men det vil med andre ord si at jeg heller kaster hele designet enn å endre fargen. Menyen Jeg er fullt klar over at den er liten. FOR liten synes jeg ikke selv den er. Se for dere selv hvordan en stor/større meny hadde sett ut akkurat der. Not good. Mouseoveren er i enkleste laget, og ikke noe überfancy. Synes det er like greit jeg. Ang. "presantasjonsside" Dette er en side jeg "selger" webdesign gjennom for å si det slik. Jeg er faktisk ingen "webdesigner", og som alle vet driver jeg med dette bare som en hobby, og har nok aldri tenkt å gå noe lengre enn det. I tillegg har man noe som heter portfolio der "potensielle kunder" vil få et bedre overblikk over tidligere arbeid og spekter. Tekst i header/footer Teksten i header er FULLT leselig for meg, så da er det dere som sitter på feilkalibrerte skjermer. Nei, seriøst. Kan gjøre outerglowen sterkere både oppe og nede, for å se om det hjelper. @ jorgis: Det står faktisk © 2002-2004 først. Så til mulitiquoten: Hvorfor ALL-CAPS i <title>? Fordi alle andre headinger på siden er det, og tenkte jeg kunne følge samme stil. Hva er vitsen med det gråstripete feltet mellom header og innhold? Detaljer... Dessuten for å belaste kulene til venstre. Bruke min semantiske kode? Etter all sannsynlighet: JA. Tror jeg må sette meg nokså godt inn i den selv først, liker ikke å arbeide med ting jeg ikke skjønner bæret av. men du må aldeles ikke fjerne det gamle designet. Det er liksom blitt et ganske kjent design. Hehe, vel det var på høy tid med et nytt design. Det gamle designet vil bli liggende ute, men ikke oppdateres. Det gjelder forøvrig også v1. Grønnfargen er helt über Ikke bry deg om det de andre sier Kulene... Jeg digger de Takker. I header hvor det står "demoted designs" ser det ut som "designs" er litt klemt opp i "demoted" og det så ikke så bra ut. Sant nok. Skal få gitt litt mer luft. Kulene i header var ikke noe særlig pent plassert... Kan du utdype den litt mer? Hva/hvordan er de feilplassert? 45 grader til venstre og ca 1cm ned fra venstrefoten til den største "kula" er ikke "svingen" helt ren. Blir litt rar og "hakkete".. Hyyysjjj.... Hastearbeid siden din var fedi pc! Say wut? men tentaklene MÅ GÅ. STORT stilbrudd som ikke funker, og lukter dårlig tutorial laaaang vei. Ok, siden du er den første som nevner det... De er ikke tatt fra en tut, selv om det kanskje kan se slik ut. Har på den annen side ikke peiling på hva jeg kan plassere der. Any ideas? logo, hvorfor er det to forskjellige med? er det testing? F.eks. litt vanskelig å kunne lese hva som står i "latest projectes" osv. boksene Det skal ikke være "fully" lesbart, heller en mellomting. Ikke skille seg ut med andre ord. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) men tentaklene MÅ GÅ. STORT stilbrudd som ikke funker, og lukter dårlig tutorial laaaang vei. Ok, siden du er den første som nevner det... De er ikke tatt fra en tut, selv om det kanskje kan se slik ut. Har på den annen side ikke peiling på hva jeg kan plassere der. Any ideas? For det første, bare for å understreke: http://www.good-tutorials.com/search.php?q=tentacle Anyways, trenger du virkelig ha noe der? Hvis så er tilfelle (oj, så velformulert jeg var i dag), er kanskje et eller annet tatt fra et bilde aktuellt? Her er det DIN og ikke MIN kreativitet som bør spille inn EDIT: Den hvite teksten i footer er uleselig. Endret 28. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Anyways, trenger du virkelig ha noe der? Hvis så er tilfelle (oj, så velformulert jeg var i dag), er kanskje et eller annet tatt fra et bilde aktuellt? Her er det DIN og ikke MIN kreativitet som bør spille inn Tar jeg dem bort, blit det tomt, så jeg får heller prøve med noe annet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 men tentaklene MÅ GÅ. STORT stilbrudd som ikke funker, og lukter dårlig tutorial laaaang vei. Ok, siden du er den første som nevner det... De er ikke tatt fra en tut, selv om det kanskje kan se slik ut. Har på den annen side ikke peiling på hva jeg kan plassere der. Any ideas? hva som helst? en klo fra et insekt? en liten del som ser ut som den kommer fra en robot (samme stil som kulene?)?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 hva som helst?en klo fra et insekt? en liten del som ser ut som den kommer fra en robot (samme stil som kulene?)?? Tja... Noe sånt ja. Problemet er vel mine tegne-noe-som-ser-ekte-ut skills. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå