erfo1 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Installeringen av software går fint men får følgende melding ved start av Siemens Data Suite: "Skin-Path does not exist". I tillegg finner ikke WXP noen drivere til SX1 når telefonen kobles til enten med IR eller USB. Jeg har en annen pc med W2K, der funker alt helt greit:-) Lenke til kommentar
erfo1 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Reinstallerte XP...OK Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 samme problem her fungerer fint med ir og bt men når jeg bruker kabelen finner den ikke dirver.. veldig plagsomt når jeg skulle oppdatere programvaren selv.. har firmware 05 på den.. oppdatere til 07 hadde gjort seg.. men ingen driver.. kjører win xp home Lenke til kommentar
Motig Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sleng inn SX1-CDn. Drivere ligger på den. Men skal du oppdatere firmware er det en annen sak, da må du følge instruksjonene på DENNE SIDEN. Og de må følges til punkt og prikke, så les igjennom alt først. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeee..for den drivern fant jeg ikke på cd'n... og man trenger den for å oppdatere firmware Lenke til kommentar
Motig Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeee..for den drivern fant jeg ikke på cd'n...og man trenger den for å oppdatere firmware Den er der. Bruk hodet litt så finner du nok ut av det Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har samme problem.. Hjelp oss.. må legge inn mp3 på telefonen Lenke til kommentar
halkal Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 " - When Windows detects the phone and asks for a driver for the new HW - select the directory to where you downloaded the SW." lol var for lat til å lese den guiden skikkelig selv så jeg sleit litt med å finne driveren jeg og hehe fant den ikke på cd-rommen men på den softwaren jeg lastet ned fra www.my-siemens.com/sx1 Lenke til kommentar
ct Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg hadde også problemer med at jeg ikke fikk installert driveren, men jeg fant ut av det. Jeg installerte SDS, slo av brannmuren(Norton Firewall), koblet til telefonen med usb-kabelen, gjekk inn i kontrollpanel på pc'en, klikket på "Legg til maskinvare", trykket "neste", haket av for at jeg hadde koblet til maskinvaren, fikk opp en liste over "installert maskinvare", øverst var SX1 med et gult spørsmålstegn forran, det stod at denne maskinvaren ikke var installert, jeg klikket videre og satte den medfølgende CD'en inn og da fant denne veiviseren driveren på CD'en og installerte den. Det ble en lang setning men håper det kan være til hjelp... Endret 5. mai 2004 av ct Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå