mad_arab Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 byggeren: Vil anbefale at dere lar grafene starte på 0 for å få en seriøs og troverdig fremstilling.. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 16:52, mad_arab skrev:byggeren: Vil anbefale at dere lar grafene starte på 0 for å få en seriøs og troverdig fremstilling.. Jeg har selv observert og irritert meg over tester på internett hvor grafene ved første øyekast gir inntrykk av at differansen er på flere 100 prosent, men når du kontrollerer tallverdiene så er differansen gjerne mindre enn 1 prosent! Dette er spesielt irriterende når det er snakk om tester av forskjellige produkter, når du får inntrykk av at det ene er mye bedre enn det andre osv. I vårt tillfelle er det et og samme produkt som testes, og poenget med grafen er å illustrere økningen med de forskjellige innstillingene. Vi (Jason og jeg) mente derfor grafen ble "penest" slik den er fremstilt nå, men jeg forstår hva du mener. Det som er interessant er å observere hvordan resultetet kryper mot 10000, men absolutt ikke vil over. Jeg kan allerede nå røpe at vi har klart å passere den "magiske" poengsummen på 10000 med defaultinstillinger (1024x768x32). Slapps.com vil bli oppdatert snarlig. Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Kan noen si meg HVORDAN dere fikk skrelt av "gulltennerne" på ISAkortet ?!? Koselig med et svar :smile: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg kan tenke meg at de brukte pussepapir... For øvrig en genial løsning å bruke et ISA kort til vifteanordningen! Før jeg overøser Slapps med god-ord, er det dere som har "funnet på" dette eller har dere funnet løsningen på en annen site? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hvis dere bytter skjermkortet deres med et Radeon 8500LE med 128 MB 3,3 ns minne bør dere hoppe over 10000 poeng. Tenk hva seriøs modding kan utrette med et slikt kort! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 For ikke å snakke om litt blyant modding. Da kan det bli skikkelig fart i sakene på et radeon kort (for de som tør det ) Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 21:08, Zealo skrev:Kan noen si meg HVORDAN dere fikk skrelt av "gulltennerne" på ISAkortet ?!?Koselig med et svar :smile: Vinkelsliper med 150 rondell Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 21:16, DrErling skrev:Jeg kan tenke meg at de brukte pussepapir... For øvrig en genial løsning å bruke et ISA kort til vifteanordningen! Før jeg overøser Slapps med god-ord, er det dere som har "funnet på" dette eller har dere funnet løsningen på en annen site? Det er noe vi har funnet på selv. Men må samtidig si at vi blir særdeles overrasket hvis det viser seg at ingen har gjort det samme tidligere Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 21:27, Ar`Kritz skrev:Hvis dere bytter skjermkortet deres med et Radeon 8500LE med 128 MB 3,3 ns minne bør dere hoppe over 10000 poeng. Tenk hva seriøs modding kan utrette med et slikt kort! En trenger ikke et 8500LE kort for å komme over 10000 poeng :grin: Den som venter får se :grin: Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 [ Denne Melding var redigert av: eskraut på 2002-04-02 21:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå