Gå til innhold

9710 i 3Dmark 2001SE med GF3 Ti200

jason

Anbefalte innlegg

Byggeren og jeg har tweaket litt på GF3 kortet mitt, les hvordan på slapps.com

Dessuten er det sikkert et par nye tips :grin:

monstre04.gif

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-27 23:14 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-04-03 12:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-28 12:14, Ar`Kritz skrev:

Hvis dere hiver radiatoren til vannkjølingen inn i en fryseboks burde dere få den over 10k poeng, da :razz:

Tror nok ikke det er temperaturen som stopper oss der nei, det er nok de fysiske begrensingene på skjermkortet som sier stopp.

Med å gå vekk fra default test i 3DMark 2001se fikk vi jo over 10k 11035.gif

resten av testen

monstre04.gif

[ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-28 13:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 14:06, psilocybe skrev:

640x480/16bit, altså? det er jo juks og fanteri.

Å hjelpe meg, les tråden før du uttaler deg.

(for å hjelpe deg litt så opplyser jeg at vi går vekk fra default)

Ellers kan du ta en titt her

Som du ser på denne linken så er også default tester med.

Og for å nevne det i forbifarten så er det såpass mange som også tester på lavere oppløsninger for å se hvor høyt en kan kjøre coreminne på de respektive kortene, (det var det som var mitt poeng(275/615))faktisk såpass mange at man kan gå inn på Madonion å sammenligne, noe som vi da har gjort.

Kan ikke helt se at dette skal være juks og fanteri, men regner med at en slik uttalelse skyldes uvitenhet og manglende innsikt i det man uttaler seg om.

monstre04.gif

[ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-28 14:16 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Å hjelpe meg, les tråden før du uttaler deg.

(for å hjelpe deg litt så opplyser jeg at vi går vekk fra default)

Ellers kan du ta en titt

Som du ser på denne linken så er også default tester med.

Og for å nevne det i forbifarten så er det såpass mange som også tester på lavere oppløsninger for å se hvor høyt en kan kjøre coreminne på de respektive kortene, (det var det som var mitt poeng(275/615))faktisk såpass mange at man kan gå inn på Madonion å sammenligne, noe som vi da har gjort.

Kan ikke helt se at dette skal være juks og fanteri, men regner med at en slik uttalelse skyldes uvitenhet og manglende innsikt i det man uttaler seg om.

har lest tråden og sjekket ut siden (og er full av imponade, bare så det er sagt.. får selv bare 7600 i 3dmark2001se med gf3ti200), men når du går ned til 640x480/16bit blir det bare teit. folk flest forventer 1024*768/32bit når de ser en 3dmark2001-test.

som sagt, bra prosjekt, og finfin score med default settings..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 16:12, lasse10 skrev:

Det hele her er oppspinn fra ende til annen. det de prøver å vise her er rett og slett ikke mulig.

Steng disse to idiotene ute fra forumet.

De tror at de kan lure hvem som helst.

Tror dette ikke holder å stenge folk ute av forumet pga dette...

Hvorfor tror du de i det hele tatt ville ha giddet å poste noe slikt i dette forumet, når de selvfølgelig vet at det finnes mange kritiske sjeler der ute?

Fortsetter det slik med slike holdninger som f.eks. lasse10 har vist, vil jeg oppfordre folk å finne seg et annet forum med litt mer toleranse, forståelse og ikke minst folkeskikk!

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-03-28 16:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-28 16:21, EviLEddiE skrev:

Fortsetter det slik med slike holdninger som f.eks. lasse10 har vist, vil jeg oppfordre folk å finne seg et annet forum med litt mer toleranse, forståelse og ikke minst folkeskikk!

Begynner å nærme seg det lureste som er sagt på denne tråden :grin:

Og ærlig talt noe en må ta til ettertanke.

Lenke til kommentar

Merker meg noen skrivefeil slik som klokkefrekvensen i teksten, som er oppgitt til svimlende 575/583 MHz i noen tilfeller. Regner nok med at de mente 275 MHz på chipen, er jo fullt mulig bare man tweaker litt sikkert. Mitt Asus Ti200 kort går fint på 260 MHz GPU m/standard kjøling og spenning. (blir varmt!) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 14:24, Smirnoff skrev:

Merker meg noen skrivefeil slik som klokkefrekvensen i teksten, som er oppgitt til svimlende 575/583 MHz i noen tilfeller. Regner nok med at de mente 275 MHz på chipen, er jo fullt mulig bare man tweaker litt sikkert. Mitt Asus Ti200 kort går fint på 260 MHz GPU m/standard kjøling og spenning. (blir varmt!) :smile:

Du har selvfølgelig rett, det skal være 265/583 og 275/615. Jeg skal rette dette når jeg kommer hjem fra jobben.

Rart at ingen har bemerket dette tidligere?

Oppdatering: Siden er nå oppdatert. Takk for tipset.

Byggeren

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-02 15:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...