fflex Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har problemer med at skjermbildet mitt er gult/grønt konstant..... det skjedde plutselig da jeg restarta pcn, jeg har sjekka skjermen på en annen pc. Så dette er noe med skjermkortet ell no, vet ikke.... har fx5900 @ 56.64 detonator Lenke til kommentar
atticus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Var en kamerat av meg som også har opplevd det samme. Det som var problemet der var skjermkabelen fordi kontaktene var dårlige. Det fungerte veldig bra til tider, men hvis man var borti kabelen litte grann kunne det tar opptil 20minutter før bildet ble bra igjen. Bevege på kabelen hjalp noenganger. Så første tipset mitt er at du sjekker skjermkabelen. Alle pinner står rett og fint ? Endret 27. mars 2004 av atticus Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Det viste seg å være noe med skjermkortet, hmm...må sjekke garantien tror jeg Edit: Fikk nytt, sendte det tilbake til nettbutikken ved reklamasjon Endret 15. juli 2004 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå