Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg merker at som ukene går samler det seg opp mer og mer verdifull informasjon og diverse andre ting på maskinen min. Jeg er selvfølgelig livredd for at noe skal skje den dyrebare harddisken min. Jeg orker ikke brenne alt ut på cd, det har jeg dårlig erfaring med. Det jeg lurer på er om det finnes en måte å lagre ting på som er tilnærmet helt sikker? FTP'er, flashdisker, hva som helst. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 kjøp en ekstern harddisk og ghost eller kopier i vei, så kobler du den ut og lar den ligge i ro i kjelleren eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Du kan ju undersöka RAIDlagring. Det finns flera olika varianter, ex en metod för att ha samma innehåll på två diskar. Eller helt simpelt: BACKUP till DVD*R/W varje natt/morgon/närsomhelst. Förstår inte vad du kan ha för dåliga erfarenheter med det. Alt. backup till server i källaren/nånstans AM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå