Gå til innhold

Ekspedisjonslogo - Trenger synspunkter

Anbefalte innlegg

Hei

Har laget en liten logo for en ekspedisjonsgruppe ved NHH. Vet at skriften er litt skev til tider og det samme gjelder flagget.. se bort i fra der. Ser den grei ut ellers?

Er det mulig å gjøre denne om til vektor? Regner med det er nødvendig for en logo?

Takker for svar

Edit: Sånn

Endret av gordito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det ikke veni vidi vici?

Kult at flagget pekte på Norge. Sunes dette egner seg veldig godt som et arm-merke på en "uniform" hvis det er det det er tiltenkt

edit; klarer ikke å stave det berømmelige uttrykket selv :blush:

Endret av enden
Lenke til kommentar
er det ikke veni vidi vichi?

Kult at flagget pekte på Norge. Sunes dette egner seg veldig godt som et arm-merke på en "uniform" hvis det er det det er tiltenkt

Det lurte jeg litt på. Hadde først veni... Latinkunnskapene mine er ikke helt oppegående ;)

Den skal brukes på det meste som er relatert til ekspedisjonene de arrangerer, inkludert klesplagg.

Lenke til kommentar

legg merke til at jeg til slutt fikk fjernet h-en i vici og ;)

Etter nermere studier mener jeg at det som er bak blobusen bli litt vel utydelig, og at den muligens bli litt naken med så mye hvitt. Dette kommer seff av hvit bakgrunn i nettleseren

Lenke til kommentar

Fikk med meg korrigeringen ;)

Hvis det er NHH logoen du snakker om så måtte jeg egentlig ha den såpass utydelig, ellers ble det alt for dominerende. Er ikke sikker på om den skal være der i det hele tatt.

Kanskje det ble litt mye hvitt ja, men vet ikke hva jeg ellers kan ha. Kan prøve med sort ring med hvit skrift? :hmm:

Lenke til kommentar

Er det NHH-logoen som ligger bak i midten der? Syns den passet dårlig inn :thumbdown:

Ble lite balanse og symetri når NHH EKSPEDISJON ikke er i midten på toppen og de to andre er på hver sin 3.del av sirkelen, hvis du skjønner. Symetri er et stikkord :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit, fjerner logoen. Men jeg sliter fryktelig med å fordele teksten jevnt over sirkelen. Men skal prøve å komme opp med en mer symmetrisk løsning, må uansett plassere teksten mer i midten og rette ut skjevhetene noen steder. Problemet er at når jeg lager work path rundt den inderste sirkelen, så får den noen mystiske hakk noen steder.

Laget to nye forslag.. Fjernet ikke NHH logoen, glemte det ;)

- Sort Ring

- Rød Ring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...