bernini Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Hei Har laget en liten logo for en ekspedisjonsgruppe ved NHH. Vet at skriften er litt skev til tider og det samme gjelder flagget.. se bort i fra der. Ser den grei ut ellers? Er det mulig å gjøre denne om til vektor? Regner med det er nødvendig for en logo? Takker for svar Edit: Sånn Endret 27. mars 2004 av gordito Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) er det ikke veni vidi vici? Kult at flagget pekte på Norge. Sunes dette egner seg veldig godt som et arm-merke på en "uniform" hvis det er det det er tiltenkt edit; klarer ikke å stave det berømmelige uttrykket selv Endret 27. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
bernini Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 er det ikke veni vidi vichi? Kult at flagget pekte på Norge. Sunes dette egner seg veldig godt som et arm-merke på en "uniform" hvis det er det det er tiltenkt Det lurte jeg litt på. Hadde først veni... Latinkunnskapene mine er ikke helt oppegående Den skal brukes på det meste som er relatert til ekspedisjonene de arrangerer, inkludert klesplagg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 legg merke til at jeg til slutt fikk fjernet h-en i vici og Etter nermere studier mener jeg at det som er bak blobusen bli litt vel utydelig, og at den muligens bli litt naken med så mye hvitt. Dette kommer seff av hvit bakgrunn i nettleseren Lenke til kommentar
bernini Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk med meg korrigeringen Hvis det er NHH logoen du snakker om så måtte jeg egentlig ha den såpass utydelig, ellers ble det alt for dominerende. Er ikke sikker på om den skal være der i det hele tatt. Kanskje det ble litt mye hvitt ja, men vet ikke hva jeg ellers kan ha. Kan prøve med sort ring med hvit skrift? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Synes rødfargen i flagget var litt rød, og kanten rundt flagget synes jeg det var noe galt med - vet ikke helt hva... EDIT: Skriveleif.. Endret 27. mars 2004 av zZzZz Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hva med å la det norske flagget flyte over i ringen - ringen har samme rødfarge som flagget? Synes ikke NHH logoen passet nei Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er det NHH-logoen som ligger bak i midten der? Syns den passet dårlig inn Ble lite balanse og symetri når NHH EKSPEDISJON ikke er i midten på toppen og de to andre er på hver sin 3.del av sirkelen, hvis du skjønner. Symetri er et stikkord Lenke til kommentar
bernini Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Greit, fjerner logoen. Men jeg sliter fryktelig med å fordele teksten jevnt over sirkelen. Men skal prøve å komme opp med en mer symmetrisk løsning, må uansett plassere teksten mer i midten og rette ut skjevhetene noen steder. Problemet er at når jeg lager work path rundt den inderste sirkelen, så får den noen mystiske hakk noen steder. Laget to nye forslag.. Fjernet ikke NHH logoen, glemte det - Sort Ring - Rød Ring Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Syntes ikke det ble så ille med rød jeg. Bedre enn med svart i alle fall. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg likte best den hvite. Men jeg får se hva de som skal ha logoen sier. Kanskje de vil ha den spygrønn.. hvem vet? Kunden har alltid rett Takker for alle tips Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ikke ille, men du kunne kansje flyttet litt på "Anno 2003" og "Veni vidi vici"? Synes at litt symmetri hadde vært greit å ha... btw: P-en i "Ekspedisjon" er litt skjev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå