agin Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har et lite problem... For det første har jeg en bærbar med en Intel 82830M Graphics Controller, shared 64mb memory. Har akkurat re-installert OS etter at jeg måtte ha ny hdd, og nå hakker et spill som har funka ganske bra før, dvs 40-50 fps, og nå går det bare på 10-20 fps, altså uspillelig. Har nyeste driver, sjekka Grafikkegenskaper->Informasjon->Vis rapport. Der sto det: Min. Graphics Memory: 8 MB Max. Graphics Memory: 64 MB Graphics Memory in use: 7 MB Så jeg spør, hva betyr dette? Bruker kortet bare 7 MB? Er det mulig å sette dette til 64 MB, i så fall, hvordan? Mvh, Moi Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Du har sjekka i BIOS? er vel en instilling der for hvor mye skjerm kortet skal bruke av rammen... Lenke til kommentar
agin Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Tja, sjekke bios... Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du har vel installert driverene til grafikk-kortet? Og DirectX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå