brabra Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei. Er det noen som vet hvordan man får vibrering ved mottak av sms uten at lyden er påslått? Et annet spm, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i politisirenelyd til telefonen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 tror da jeg har klart å få den til å vibrer når jeg mottar sms, er ikke 100% sikker da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nei, ikke hvis den er lydløs. Det er tragiskt dårlig, egentlig! Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Spill inn en lydfil på 2-3 sekunder i windows. Uten å si noe selvsagt.. overfør denne med pc suite og la den bli konvertert. Legg filen i C:\nokia\sounds\digital. Deretter går du inn i profiler og velger lydløs og velger lydfilen på varseltone for melding. Husk å sette på vibrerende varsling -Steffen- Lenke til kommentar
scoom Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er faktisk mulig. Husker du hvordan man lagde ringetoner på nokia 3210,3310 f.eks?? lag en ringetone der du kun har pauser. f.eks. 4-4-4-4- osv.. vist du klare å lage en sånn og sender den til deg selv så funker det fint.. har en selv. vibrerer kun, og ingen lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå