lobster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei, jeg har netop kjøpt meg nytt hk, minne, cpu, hd: HK er ABIT AN7 Minne er 2x Twinmos pc3200 CPU er AMD XP2600 (barton) HD er en WD 200GB. Jeg la inn windows og andre programmer. Så la jeg inn Abit guru programmet som fulgte med maskina. Med en gang jeg hadde gjort dette begynnte maskinen å ule (alarm) fra PC speakeren. Så skrudde maskina seg av. CPU holder 42 grader, kassa ligger på 28. Det maskinen feiler på er CPU vifta (Frostbite C) Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt alarmen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 kan det være den nye "viruset"? prøv å still klokken din 3 timer fremover... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hjalp ikke. Jeg tror maskina ikke klarer å måle CPU vifte hastigheten og derfor piper den Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Gå inn i BIOS og slå av CPU-fan alarmen. Men behold shut down v/CPU fan fail. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Gå inn i BIOS og slå av CPU-fan alarmen. Men behold shut down v/CPU fan fail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Det er nok Abit Guru som slår alarm fordi en av parameterne det er satt til å overvåke går utenfor angitt intervall. Bare skru av en og en til det slutter å pipe, så slår du de andre på igjen. Evt. dropp hele Abit Guru. Endret 27. mars 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå