Gå til innhold

Anbefalte innlegg

detta blir mitt første år på tg :thumbup: men så lurte jeg på: når dørene åpnes er det sikkert mange som vil inn (lang kø) så jeg tenkte å være der litt tidlig. men over til det jeg lurer på.. når mna står der med en skjerm en pc og en bag er det ikke lurt og ha en tralle eller noe blir det ikke slit og flytte seg sagte fraover med alt utsyret vis man ikke har en tralle?

og hvordan er det med mat der oppe..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første så tar du ikke med deg pc'en da du står i bilettkøen.. Denne setter du bare igjen i bilen din, evt. får noen du kjenner til å passe på utsyret ditt mens du står i kø.

 

Maten der oppe er junkfood/fastfood (Altså den som selges i skipet) Skal du ha bedre mat anbefaller jeg deg å gå ut, å handle på en butikk ute.. Det er billigere ;)

Men da jeg var der i fjord gikk jeg aldri ut på de 5 dagene, men handlet derimot alt inne (Ja jeg er lat :p ) Dette resulterer ikke i annet enn at du mister lysten på pomesfrites/pizza/cola og anna junkfood de neste ukene etter tg ;) (Og for guds skyld: Ta med tannbørste! For junkfood i 5 dager er IKKE noe tenna liker!)

Lenke til kommentar

Mitt forslag,(dette av erfaring) er å komme en stund ETTER at et LAN åpner.

Je,jeg vet at en kan komme tidlig på dagen...og stå i kø...og blir stressa/irritert.

 

Tenk da å komme dit klokken 6-7 på kvelden og oppdage at det IKKE er noen kø...bare å bli registrert (få bånd) og derreter bare vandre rolig inn med utstyret. :p

 

Tenk litt på detre og du ser logikken ;)

Lenke til kommentar
reiser sammen en kompis...men min far som kjører oss slipper oss bare av og drar igjen...

men kan jeg hente begge biletene (hans og min) så kna han passse på utstyret....

Tror ikke det... Du må ha med id for å få ut biletten om jeg ikke husker helt feil, og det funker heller dårlig med 2 id kort..

 

Det du da gjør er at du kommer ca 16-17 om kvelden for da er køen borte (I fjord stod jeg i kø til fra 12 til halv 4 :blush: ) for da blir dere bare borte i fra utstyret i en 5 minutters tid... Og dere setter bare utstyret slik at dere kan se det hele tiden da vettu ;)

Lenke til kommentar
Eller så står ene ved utsyret mens den andre går fram, også bytter dere ;)

Litt kjett for han ene som kanskje må vente i 4 timer på han som står i kø da ;)

 

Med mindre dere ikke kommer før litt utpå eftan da :)

Kjedeligere å stå i kø enn å stå ved pcen da :yes:

 

Ang. Billetter.. :

Skal disse printes fra Partyticket? eller ossen funker det?

Lenke til kommentar

Har du ikke ptn kort, så må biletten prites ut ja... Helst fra en laserprinter pga at du på en vanlig printer kan være uheldig å dra blekket utover...

 

Har du ptn kort trenger du ikke biletten din, men du bruker bare ptn kortet... Jeg har ptn kort og jeg har ikke engang mulighet til å printe ut min bilett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...