Frankrp Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei jeg oppgraderte Pc en i dag med nytt hovedkort Asus A7N8X-X, kort tid etter opstart av pc brant hardDiscen ( Maxtor 160 Gig), jeg prøvde med ny hardDisk og den sluttet også og fungere etter kort tid. Kan det være noe feil med hovedkortet eller kan det ha andre årsaker. Er det noen andre som har erfart noe lingnende. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Om disken begynner å brenne er det nok strømforsyningen som er gåen. Og om det har vært brann i kabinettet ditt kan andre komponenter være skadet også. Siden du gir en dårlig detaljert forklaring på hva som har skjedd er det litt vanskelig å svare eksakt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Regner med at du har teste Hd i annen pc? Har aldri skjedd meg, men selvsagt er det hk eller feil på psu så kan det godt være at den har levert alt for mye strøm til hd og på denne måten brent dem. Du får teste først i en annen pc og se hva som hender. Hvis det stemmer så drar du til forhandler og reklamerer der. Lenke til kommentar
Frankrp Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hei Det er en chip på HardDiscen som er brent. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ta med kabinettet med alt inne og dra til forhandleren hvor du kjøpte pcen. Hvis du koblet alt riktig så er dette en reklamasjonssak så du bør i alle fall få dekket ny pc. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 har du overklokket og ikke låst agp/pci frekvens kan hd gå til ******... Men send det i retur og klag Lenke til kommentar
Frankrp Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har ikke overklokket, og diskene er prøvd i en annen maskin. Hovedkortet er kjøpt på MPX er det noen som har erfaring med reklamasjoner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå