Gå til innhold

dårlig lyd


Anbefalte innlegg

ja men når man endrer lydkort så kobler jo det andre ut...men hvordan bruke begge på en gang...? har hk lydkorte på nå siden det fungerer bra sammen headsette mitt..men det er så dårlig så til vanlig bruk vil jeg bruke terratc korte...og vil helst slippe å gå inn i kontrolpanele og bytte om lydkort for så og restart for at den skla bytte kort...vil at begge skla være på samtidig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg var det ganske rett-fram. Enable i BIOS, installere drivere og så kan jeg bare velge og vrake lydkort som jeg vil i kontrollpanel, og diverse avspillingsprogrammer (som f.eks. Winamp).

 

Du må kanskje søke etter ny hardware, men hos meg popper det opp i oppstarten av windows (found new hardware...).

Lenke til kommentar

Kjøp i hvertfall ikke forsterker fo det forsterker bare den dårlige lyden.... Tenkt på å sjekke om du har aktivert lydporten skikkelig? (doble drivere kan være installert da Windows detecter begge lydkortene). For hvis ikke kan det være at lyden du hører er "surring" som sprer seg til jackplug-utgangen, selv om den er skrudd av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...