lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ja men når man endrer lydkort så kobler jo det andre ut...men hvordan bruke begge på en gang...? har hk lydkorte på nå siden det fungerer bra sammen headsette mitt..men det er så dårlig så til vanlig bruk vil jeg bruke terratc korte...og vil helst slippe å gå inn i kontrolpanele og bytte om lydkort for så og restart for at den skla bytte kort...vil at begge skla være på samtidig.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dette skal være fullt mulig. Skal tilogmed gå å bruke begge samtidig. (Forskjellig lyd ut fra hvert kort.) Evt. kople Line-out på PCI-lydkortet til line-in på onboard-lydkortet og bruke det som forsterker. (Hvis onboard-kortet ikke har A3D/EAX e.l.) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 kan du (ser ut som u kan detta) forklare meg hvordan jeg går fram? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 For meg var det ganske rett-fram. Enable i BIOS, installere drivere og så kan jeg bare velge og vrake lydkort som jeg vil i kontrollpanel, og diverse avspillingsprogrammer (som f.eks. Winamp). Du må kanskje søke etter ny hardware, men hos meg popper det opp i oppstarten av windows (found new hardware...). Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 ja finner begge og sånt kan velge hvem jeg vil bruke....så har innstalert begge men må jo restart vær gang jeg bytter lydkort..dette vil jeg slippe jeg vil liksom "smelte" sammen de 2 til 1...hvis du forstår Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det er her du bytter lydkort? Jeg kan ihvertfall bytte her uten å måtte restarte. Du kan f.eks. velge lydkort i Winamp og inne i Options på noen spill. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 den er på...hva nå Sett inn pluggen inn i den grønne utgangen som er på hovedkortet.. Lenke til kommentar
X-Oz Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Faen!!! tror jeg har samme jævla probleme !!!!! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 har høretelefonene i det intrigerte lydkorte. og dette korte står som default. har mitt 4.1 høytlaer sett kobla på pci kortet. jeg får bare lyd ut av det intrigerte kortet...men jeg vil at det også skla komme lyd ut av pci korte (som det ikke gjør!) Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kjøp i hvertfall ikke forsterker fo det forsterker bare den dårlige lyden.... Tenkt på å sjekke om du har aktivert lydporten skikkelig? (doble drivere kan være installert da Windows detecter begge lydkortene). For hvis ikke kan det være at lyden du hører er "surring" som sprer seg til jackplug-utgangen, selv om den er skrudd av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå