lilfire Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg kjøpe meg et nytt headsett i dag til pcen akg k-55 til TG. men når jeg plugger det i pcen blir det så ræva lyd setter lyden på fult og enda er det lavt og det er dårlig kvalitet. men det er ikke feil med headsettet for når jeg plugger det inn i sterion min blir det fin lyd så jeg lurer på hvorfor lyden blir så dårlig når jeg på pcen....har terratec sixpax 5.1+ og ja har høytalere til pcen som gir fra seg bra lyd skjer bare med headsett (ikke bare den nye men gamle å) thx for alle svar Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har du en forsterker mellom lydkortet og høytalerne? For det kan jo hjelpe på lyden 'litt'. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 jo a har et 4.1 høytaler sett som har egen bass kasse tror nok det er en forsterker der. men jeg kjører 5.1 lyd så det vil si at jeg har en høytaler som ikke går gjenom bassen (forsterkern) og den fungerer som bare f*** den å så tror ikke det har noe med det å gjøre.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har hatt Sixpack-lydkort selv og jeg mener å huske at det ikke har innebygd forsterker. Dermed vil lyden bli ekstremt lav hvis du kopler headset rett i lydkortet. Det er forresten det desidert dårligste lydkortet jeg har hatt. (Med unntak av et par som har vært defekte.) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 hehe.. er ikke av de beste nei mne det holder... men hvordan kan jeg koble til headsette uten og koble det rett i lydkoret a? kan liksom ikke kjøpe nytt lydkort heller...(har ikke penger) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Enten med en forsterker/rack/anlegg eller et par PC-høyttalere med headset-utgang. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 har ingen av delen kan jeg kjøpe noe billig som fungerer bra? og hvor? hva er å anbefale. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ???trenger noe for å få bedre lyd hva bør jeg kjøpe? billigst mullig...trenger det før TG! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du kan jo eventuelt prøve det intrigrerte lydkortet på hk Lenke til kommentar
norrick Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Koblet til rett kanal (front)? Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har ingen erfaring med det lydkortet, men det høres ut som du har plugget hodetelefonene inn i en linjeutgang, ikke en hodetelefonutgang. Vet ikke om det hjelper deg noe videre... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 har testa og koble den i alle kanaler med alle mulige innstilinger blir like dårlig lyd... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du kunne kjøpt et sånt trådløst headset. De har innebygd forsterker. (Men er vel for sent nå.) Lenke til kommentar
moho Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lilfire, tegnsetting og store bokstaver er din venn!! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 hadde ikke testa det innebygde lydkorte og det fungerer...men går det ann og bruke begge lydkora på en gang? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det skal være mulig å bruke begge lydkorta på en gang ja. Men det er mulig du må skru av visse funksjoner på det innebygde for å hindre konflikter/kluss/akutt hårtap/etc. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 hvordan får jeg satt på begge på engang da...? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Skru på Onboard Audio i BIOS. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 den er på...hva nå Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Så gjør du som med alle andre lydkort. Installerer drivere og evt. software. (På mitt forrige HK så måtte jeg enable lydkortet 2 steder i BIOS.) Edit: Når det er gjort kan du endre standard-lydkort i kontrollpanel. Endret 30. mars 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå