Fa^Xe Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hei! i dag kjøpte jeg meg en ny cnet cnig914 ruter. etter og ha plundra med den i noen timer kom jeg meg inn på nettet, men ikke inn på msn.no msn.com eller hotmail.com/no, etter litt kødding med ruteren for og mekke detta, ble den litt vrang, jeg kom ikke inn på internett engang. jeg er helt grønn på ruter og nettverk! hadde vært glad for en hjelpende hånd takk på forhånd! Lenke til kommentar
caza Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 etter litt kødding med ruteren for og mekke detta, ble den litt vrang, jeg kom ikke inn på internett engang. Foreslår at du resetter router og starter på nytt Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 har prøvd det en god del ganger. har begynt helt fra bån, men det funka ikke det heller. det ser ikke ut som om jeg kommer inn på ruteren. Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 nå har jeg klart og mekke det så langt at jeg kan komme meg inn på internett. MEN, jeg kommer fortsatt ikke inn på msn.no/com eller hotmail.com/no. noen som har hatt samme problem eller vet hvordan jeg ordner det? please jeg trenger hjelp. har en hel haug mailer jeg ikke får lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå