Silkerampen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har en AMD Athlon Xp2600+ barton, er usikker på om denne er låst eller ei. Vet at jeg må se etter dette i BIOS, men er noe usikker på hva jeg skal se etter. Forøvrig,HK: MSI K7N2 DELTA- ILSR og RAM: 2X Crucial PC 2100. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hvis prosessoren er lagd etter uke 40 (er det vel) så er den låst. dette finner du ut på den lille skriften på prosessoren. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Eller bare prøve og klokke med multiplikatoren Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg tuklet med multiplikatoren en gang, med det resultat at jeg måtte fjerne batteriet på HK for å få maskinen i gang igjen. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg tuklet med multiplikatoren en gang, med det resultat at jeg måtte fjerne batteriet på HK for å få maskinen i gang igjen. da er CPUen din låst Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Søren. Det eneste jeg kan stille på er VCORE og FSB, men hvis dette blir for høyt så blir det jo bare satbilitetsproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå