tb900 Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 sitter her med en gammel scsi disk på 2gb har sotte i en server som en gang i tia kosta 50000kr, dyre greier ja med hele 33mhz.hehe problemet mitt er at jeg bygger en data og må bruke den som hd. men når jeg bruker den som hd så slutter diskettstasjonen plutslig å virke!! noen som har peiling på hvorfor? jeg får ikke installert operativsystem på han uten diskettstasjon! HJELP!!! JEG treENgEr HJeLp! PS. Han er kobla til et pci kort. Er all scsi disker det? eller er det fordi han er så antikk? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hvordan diskene kobles til kommer helt an på Vanligvis er SCSI enhetene tilkoblet et tilleggskort (PCI f.eks) men enkelte hovedkort kommer med SCSI porter istedenfor IDE utganger. Hvorfor diskettstasjonen ikke funker er vanskelig å si, men kan du ikke boote PC-en med en CD da? Mye bedre det... Og dessuten, du bygger ikke en data(!) du bygger en dataMASKIN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå