johanlo Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvilket program kan jeg bruke for å fjerne programmer/tjenester som starter når Windows booter? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 gå inn i regedit og se under HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Ellers har de fleste programmer en inntilling om automatisk oppstart eller ikke. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 IKKE bruk msconfig til å fjerne tjenester. Men du kan fint bruke det til å fjerne programmer fra oppstarten. For fjerning av tjenester, se her, Blackviper.com. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Helt ok, ville bare nevne det, så han slipper å komme tilbake med flere problemer. Mvh Meg. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Takker! Nå fikk jeg endelig fjernet oppstart av Windows Messenger. Det er så kjedelig at Windows Messenger og MSN Messenger prøver å starte samtidig... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor sa du ikke det med en gang? Windows Messenger kan stanses automatisk via policy. Veldig enkelt og garanterer at det virker. start -> run -> gpedit.msc user.conf -> admin templ. -> Win. compo -> windows messenger. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor sa du ikke det med en gang? ...klippe-klipp... Jeg er en komplisert sjel, vet du... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Takker! Nå fikk jeg endelig fjernet oppstart av Windows Messenger. Det er så kjedelig at Windows Messenger og MSN Messenger prøver å starte samtidig... Hvorfor ikke bare fjerne windows messenger da?? Legg denne til på kjørlinjen : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takker! Nå fikk jeg endelig fjernet oppstart av Windows Messenger. Det er så kjedelig at Windows Messenger og MSN Messenger prøver å starte samtidig... Hvorfor ikke bare fjerne windows messenger da?? Legg denne til på kjørlinjen : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Det var ikke lurt å fjerne Windows Messenger, da MSN Messenger bruker funksjoner i Windows Messenger. F.eks. fjernhjelp. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja det skal funke greit uten den standar versonen av windows messenger. det er jo som to forskjellige program. Windows messenger (4.7) og MSN messenger... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Installer er program som heter XPLIte. Kan da fjerne Messenger og alle andre windows komponeter. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Men når man avslutter programmer i msconfig, vil da config'en gå inn i aktuelt program å slå av der, eller vil den bare nekte programmet å starte når programmet prøver å starte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå