Silkerampen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg har en slik som jeg bruker til foreløpig bare en vifte, og jeg lurer på hvilke vifter som fungerer best med denne? Endret 27. mars 2004 av Silkerampen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Du kan bruke alle vifter til den, men vil vel egentlig ikke anbefale å koble cpu vifta på den. Hvis du feks. kjører tunge oppgaver, å glemmer å skru opp hastigheten, kan det gå ille.. Men alle vifter utenom går fint.. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) CPU vifta går på en separat enhet, så det er ikke noe prob. Det jeg ønsker, er vifter som tidvis kan flytte mye luft. Jeg har nå også koblet til dørviften, men denne yter selfølgelig ikke mer selv om enheten settes på full guff. Vet bare ikke hvilke vifter som kan yte "mer enn normalt" for å si det slik. Edit: Bruker en slik på hovedtilførsel av luft, men jeg har ikke fått den til å fungere med viftekontrollen uten at jeg monterer på viftens originale, manuelle kontroll. Kun da virker den, og enten i minimum eller maximum modus, noe håpløst. Endret 27. mars 2004 av Silkerampen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trur ikke du har kjøpt den beste viften til ditt behov.. jeg ville ha kjøpt en slik eller en annen papst vifte.. de er av bra kvalitet og kan styres via din viftestyring.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trur ikke du har kjøpt den beste viften til ditt behov.. jeg ville ha kjøpt en slik eller en annen papst vifte.. de er av bra kvalitet og kan styres via din viftestyring.. Ja... kjøp den kraftigste Papst vifta... Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Takk for gode forslag! Nå er ikke ledningene på viftene særlig lange ( i det minste på de jeg har) og det er ca 50 cm fra forrest til bakerst i kabinettet, da trenger jeg lange ledninger/ skjøtemuligheter, noen forslag til dette? Har lett, men ikke funnet noe enda. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 bruk disse Kan også anbefale denne viften har 3 av dem selv.. flytter mye luft på lave turtall, bruker dem sammens med samme rheobus som du har.. fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Geniale kabler. Viftene derimot, har bare plass til 80x80mm. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) da kan jeg anbefale denne Endret 29. mars 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå