dari Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg kommer ikke inn i menyen for å installere S-ATA driveren min. I en annen tråd står det at jeg må huske F-Lock tasten. Hva er F-Lock tasten? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 F-Lock står for Function Lock, dvs låsing av F1-F12 tastene. Nyere Logitech tastatur f.eks har en sånn knapp. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 I SATA guiden tok jeg med "husk F-Lock tasten" fordi enkelte hadde denne i feil "posisjon" slik at de ikke fikk trykket F6 når de skulle installere 3.parts drivere. Lenke til kommentar
dari Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har ikke F-Lock tasten, og får ikke trykket F6. Hva gjør jeg da? Jeg kommer ikke inn i menyen får å installere driveren. Den bare går videre til neste valg som er å trykke F2. Lenke til kommentar
dari Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Er det andre settings jeg må gjøre for å få installert sata disken min, med XP? Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg har ikke F-Lock tasten, og får ikke trykket F6. Hvorfor ikke? Sitter den fast? Må man ha F-lock tast for å trykke F6? Er du redd for å trykke på F6 tasten? Har du F6 vegring? Ok, fra spøk til alvor! Har du fullført installasjonen? Mener å huske at man ikke installerer driverne rett etter at du trykker F6. Installasjonen sier ifra selv når den er klar til å installere drivere og trenger disketten. Endret 27. mars 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
dari Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Fant feilen. Brudd i ledningen til floppy. Fikk derfor ikke lastet inn driver. Lenke til kommentar
dari Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takk for hjelpen follkens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå