EasyRaider Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvor mye et kort overklokker kan variere mye fra eksemplar til eksemplar. Ingen merker er garantert å overklokke høyt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Testet bare for artig's skylg, å klokke påå til XT igjen.. så testet jeg et spill å fikk MASSSSSE artifacts så måtte stille tilbake til 412/355 some funker Endret 28. mars 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 det kortet skal klare mer enn 5mhz over det det er spesifisert for på minnet! har selv hatt et slikt og det gikk til 370mhz uten problemer, forholdsvis dårlig luftflyt i kabinett, og i varme omgivelser (23 celsius) skriveleifer kan forekomme :-) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Men kan ikke øke volten på selve skjermkortet i bios, men man kan øke volten på AGP porten, noe som jeg mener å ha hørt at ikke skal være bra! Alt med måte, på enkelte HK er man nesten nødt til å øke "agp-voltage" for å få kortet stabilt. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Men kan ikke øke volten på selve skjermkortet i bios, men man kan øke volten på AGP porten, noe som jeg mener å ha hørt at ikke skal være bra! Alt med måte, på enkelte HK er man nesten nødt til å øke "agp-voltage" for å få kortet stabilt. Akkurat det der har faktisk jeg og opplevd. Måtte opp fra 1.5V til 1.6V før ting gikk stabilt. Snodig men sant. Skjønner ikke hvor folk har det fra at det er så livsfarlig å skru opp der men. - Hadde det vært noen superkrise, hadde neppe den valgmuligheten stått der Magnus Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du er langt fra alene, kryr av eksempler på det på rage3d forumet. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bare så det er sagt, det er hardwareforskjeller mellom 9800 Pro og 9800 XT. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Så du mener at hvis jeg flasher tilbake til PRo å KLOKKER til xt så skal det gå `? Endret 29. mars 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Skal og skal. Ingenting er 100% når det gjelder overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå