Sam40 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det ble jo en del seriøse og mindre seriøse innlegg da, så til Stig-Arne har jeg følgende komentar: En lekker jente i stay-up's er trådløs nok for meg *s* Har kikket på "smarthome" som ble nevnt av DDFC. Dette er vel omtrent det jeg har sett på tidligere. Denne løsningen gir mulighet for å overføre bildet trådløst til en TV skjerm, men om jeg ikke har misforstått, så mangler disse systemene muligheten for å få bildet tilbake på en PC skjerm... Mulig det er her jeg tar skammelig feil eller??? Ellers har jeg kikket på ViewSonic'en anbefalt av Bolson og likeledes Sony LF'en anbefalt av Rayline. Dette er helt klart i nærheten av det jeg tenker på, men for tiden er nok prisen noe drøy. Sony LF'en har en basestasjon som ser spennende ut. Kanskje er det, eller blir mulig å få tak i denne separat og koble på en standard PC skerm til denne? Har ethernet i stua, så mulighetene er mange.... Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hva med et bateri? til å drive skjermen? her egentlig ikke peiling!!! Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Sharp har en 15" til 1300 USD. Den virker ganske fin. http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...e&s=electronics Endret 11. april 2005 av tunheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå