Gå til innhold

Trådløs PC skjerm,

Sam40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt på en sak for overføring av bilder fra PC til TV, men finner ikke noe på den saken som åpner for muligheten jeg søker.

-----

Tenkte meg skjermen med strøm fra el nettet på vanlig måte.....

Lenke til kommentar

finnes trådløs LCD (?), den har en "docking" stasjon, som du kobler VGA/DVI og støm i, så plugger du den i. Da lader du batteri og kan bruke dem som en hvilken som helst skjærm. Dessuten kan du ta med deg skjærmen og legge deg i sofaen og se film. Husker ikke link og om dette var noe "prototype" greier men har nå leste den egn plass..

Lenke til kommentar
da er den ikke trådløs nei.. da har den en tråd dermed trådavhengig

Var nå mest signalene jeg tenkte på å overføre trådløst da.

Har er eget datarom, men kunne tenkt meg en arbeidplass i stuekroken med trådløs skjer, mus og tastatur

Lenke til kommentar
finnes trådløs LCD (?), den har en "docking" stasjon, som du kobler VGA/DVI og støm i, så plugger du den i. Da lader du batteri og kan bruke dem som en hvilken som helst skjærm. Dessuten kan du ta med deg skjærmen og legge deg i sofaen og se film. Husker ikke link og om dette var noe "prototype" greier men har nå leste den egn plass..

Høres ikke helt bilig ut, men høres ut som noe i nærheten av det jeg leter etter.

Lenke til kommentar

tenk litt over det..

en mobiltelefon med dårlig batteri, er den mobil når den må stå i laderen hele tiden ? Nei. For da kan du ikke dra den med deg.

En ting som krever strøm som dermed også krever kabel er ikke per definisjon trådløs siden den har en tråd..

Lenke til kommentar
tenk litt over det..

en mobiltelefon med dårlig batteri, er den mobil når den må stå i laderen hele tiden ? Nei. For da kan du ikke dra den med deg.

En ting som krever strøm som dermed også krever kabel er ikke per definisjon trådløs siden den har en tråd..

Får kjøpe 20 meter skjøteledning til PC skjermen min, så blir den iallefall flyttbare *s*

Lenke til kommentar

når man setter opp trådløst nettverk tenker da man på at man IKKE trenger kabler i mellom maskinene for å få kontakt. Men signalene blir sendt uten en tråd.

Mens en skjerm derimot er ikke trådløs for det er bare 1 enhet og den må ha strøm og da er den ikke trådløs.

Hadde skjermen sendt signalene videre til en annen skjerm så hadde det blitt noe lignende trådløst bildeoverføring ala trådløst nettverk.

Dvs, skjermen er IKKE trådløs før strømkabelen også er borte..

Dvs. en mottaker og sender..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...