torgros Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har i det siste begynt å tenke litt på å bygge meg et skikkelig trekabinett, men har funnet ut at dette kan bli ganske så tungt. (50-100kg) For et monster tenker jeg. Kabinettet er tenkt bygget med kryssfiner og noen få metalldeler; hardiskholder, hk brett o.l fra et annet kab. Skal også sette på hjul for å kunne trille det istedet. Noen som har noen forslag til mulige vektreduksjoner?? alle svar mottas med glede! mvh. Torstein Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 feste mange gassballonger til den men det eneste er vel å bruke tynne fjøler... Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 vekten er vel nødvendivis ikke noe problem! Sett på et par hjul å få hjelp når du skal ha med deg pcen på lan. Du kan se litt på det prosjektet på ok, pandorama eller noe. Har tenkt å bygge selv, har bestemt at jeg skal laga flere rom, et roterom for dobbel psu, et rom for vannkjøling, og et rom for resten (hk, hd,cd) Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 vekten er vel nødvendivis ikke noe problem! Sett på et par hjul å få hjelp når du skal ha med deg pcen på lan. Du kan se litt på det prosjektet på ok, pandorama eller noe. Har tenkt å bygge selv, har bestemt at jeg skal laga flere rom, et roterom for dobbel psu, et rom for vannkjøling, og et rom for resten (hk, hd,cd) Det vet jeg. Jeg er med på det prosjektet stian.. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 vekten er vel nødvendivis ikke noe problem! Sett på et par hjul å få hjelp når du skal ha med deg pcen på lan. Du kan se litt på det prosjektet på ok, pandorama eller noe. Har tenkt å bygge selv, har bestemt at jeg skal laga flere rom, et roterom for dobbel psu, et rom for vannkjøling, og et rom for resten (hk, hd,cd) Det vet jeg. Jeg er med på det prosjektet stian.. åja, det stemmer Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 vekten er vel nødvendivis ikke noe problem! Sett på et par hjul å få hjelp når du skal ha med deg pcen på lan. Du kan se litt på det prosjektet på ok, pandorama eller noe. Har tenkt å bygge selv, har bestemt at jeg skal laga flere rom, et roterom for dobbel psu, et rom for vannkjøling, og et rom for resten (hk, hd,cd) Det vet jeg. Jeg er med på det prosjektet stian.. åja, det stemmer Ikke sant mister B Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Unnskyld dette offtopicsnakket det tok litt av Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 men, kryssfiner ville ikke ha blitt litt pinglitte? Noen andre her som harr byggd kabinett selv i tre som har noen erfaringer, bilder osv. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 her er mitt bidrag det er jææævlig tung da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 sett inn masse plexi.. det er vel litt lettere enn tre ? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 her er mitt bidrag det er jææævlig tung da... hvor tungt er det? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 sett inn masse plexi.. det er vel litt lettere enn tre ? det er myyye lettere enn tre. Skal seff ha en del plexi i kabinettet, men det kommer nok til å bli mest tre Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 her er mitt bidrag det er jææævlig tung da... hvor tungt er det? jeg vet ikke, har ikke vekt men jeg ville tippet 20-30kg bare kabinettet... Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 her er mitt bidrag det er jææævlig tung da... hvor tungt er det? jeg vet ikke, har ikke vekt men jeg ville tippet 20-30kg bare kabinettet... var det så mye da? det vi skal lage blir nok 60-70 Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 her er mitt bidrag det er jææævlig tung da... hvor tungt er det? jeg vet ikke, har ikke vekt men jeg ville tippet 20-30kg bare kabinettet... var det så mye da? det vi skal lage blir nok 60-70 Et like stort kabinett med kompressor i veide 100 kg. Det skal ikke vi ha så det blir nok heller en 60-70 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå