eught Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 vet at dette ikke er nødvendig men jeg må bare i annet enn data er stepping en dans, i pc-sammenheng aner jeg ikke. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 hehe...eg tenkte eg fikk det svaret når eg skulle stille dette spm'et, men som sagt, dette er et forum om overklokking, og da er det rett og rimelig at man snakker da om data og overklokking.... Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 jeg vet d men jeg kunne ikke motstå d :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Quote: On 2002-03-28 11:37, eught skrev:jeg vet d men jeg kunne ikke motstå d :smile: Stepping er nesten som et serie nr. Stepping nr kan fortelle når prosessoren er laget, hvilket land. hvordan buss den kjører på o.s.v. Noen uker er bedre en andre og overklokkere vil ha de prosessorene som er laget i spelielle uker som tåler mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå