yeaaaaaah Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei!, jeg har lyst til å leie noen data-spill fra en butikk, men aner ikke hvilke som leier ut. Jeg var på en video butikk, men de selger bare. Så, er det i det hele tatt mulighet for å leie spill? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Tror det er dårlig når det kommer til pc. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 offtopic: Like så greit å kjøpe et spill for så å selge det (les: QXL.no) når du er lei av det. Jeg har ikke sett noen butikker som leier ut dataspill, eneste jeg har kommet over er konsollspill. Ihvertfall her i Stavanger. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 offtopic: Like så greit å kjøpe et spill for så å selge det (les: QXL.no) når du er lei av det.. Ikke bare QXL.no du trenger... Vil heller anbefale spillbutikken EB Games. De kjøper inn brukte spill, samt selger brukte spill. Så hvis du ikke vil betale altfor mye for et spill, siden du nevner å leie en, får du det mye billigere brukt Og ikke glem at du kan selge det tilbake igjen til en litt lavere pris Og en annen ting er at spillene er nesten "nye", siden de ikke tar i mot "ripete" spill Men nå spørs det om butikken finnes i nærområdet ditt da... Hvis du er fra Akershus-område, har vi en EB Games butikk på Strømmen Storsenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå