russlebiff Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Sitter å skal montere en Fortron/Source PSU i et Colourcase kabinett, men lurer på om vifta på PSU'n skal peke ned mot cpu eller opp i taket ?? Endret 27. mars 2004 av russlebiff Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 I de fleste kabinettene fra Colorcase er det veldig lite klaring mellom "taket" og PSU så det mest hensiktsmessige er nok å plassere PSU med vifta nedover. (Regner med du har PSU av typen med en 120mm vifte. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vifta skal peke ned iht. AMD "System Builder Guide".. Noe som er kanskje rimelig innlysende når man tenker på at den varme lufta i kabinett skal ut.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 den skal nok peke ned. hvis jeg setter den til å blåse opp blir jo skrifta osv bakpå oppned også. så den er vel beregna for å peke ned så vidt jeg vet Lenke til kommentar
dominus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) edit.....jeg fant amd's white paper.. Endret 27. mars 2004 av dominus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå