Windoge Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Noen her som kanskje kjenner igjen det berømte alarmbug problemet i det første Splinter Cell som gjorde sånn at dere f.eks måtte starte HELT på nytt av spillet når dere var langt uti det? Vel, fortvil videre. Splinter Cell 2 har nemmlig akkurat samme problemet. Har spillt 70% av spillet nå, og når jeg skal drepe en fiende som jeg faktisk skal drepe så går alarmen som egentlig ikke skal gå av (Har prøvd det på xbox) Dårlig dårlig =( Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Måtte ikke starte helt på nytt i enren.. måtta bare loade et litt tidligere savegame og flytte på det ene liket Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) etter å har prøvd demoen på PC må jeg si at splinter cell gjør seg mye bedre på xbox. å sikte er dog selvfølgelig best på pc. Endret 27. mars 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Prøv fullversionen av SCPT du Med 1280x1024 er spillet en fryd for øyet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hadde ingen problemer med Splinter Cell på PC (NB! Kjøpt ) Kan ikke utalle meg om Splinter Cell 2 pga at, skal kjøpe det 1. april da det er datoen det kommer ut . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det var faktisk ikke en bug, men en feature i spillet. Det var sånn på mange brett, at alarmen automatisk gikk hvis en badguy lå med en pixel av tåa si utafor skyggen når du passerte visse "kontrollpunkter". Helt idiotisk. Sto da i gamespot review at denne "featuren" var delvis tatt vekk.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det var faktisk ikke en bug, men en feature i spillet.Det var sånn på mange brett, at alarmen automatisk gikk hvis en badguy lå med en pixel av tåa si utafor skyggen når du passerte visse "kontrollpunkter". Helt idiotisk. Sto da i gamespot review at denne "featuren" var delvis tatt vekk.. Vel, samme type bug ødela for meg nå.. Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvordan i all verden greide du dette da? lys/skygge målern din blinker jo rabiatisk når lika du gjemmer er gjemt godt nok, som i tillegg er mye fortere gjort å få til enn i enern.... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Prøv fullversionen av SCPT du Med 1280x1024 er spillet en fryd for øyet Spillet er penere på PC, det har du helt rett i, men det gjør ikke spillet bedre på PC enn på XBOX. SC spillene passer best til å spille på XBOX uansett hvordan du vender og vrir på det, samme som med Halo... Det er ikke alle spill som tar seg godt ut på en monster PC. Og før dere nevner noe, så er jeg ikke konsoll fanboy, jeg har det siste halve året kun spillt PC spill med unntak av et par multiplayer sessions på Mario Kart DD, men jeg kan allikevel innrømme at selv om jeg mer eller mindre er PC fanboy, så er det enkelte spill som er bedre på andre platformer. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det har du helt rett i, men jeg personlig liker bedre presisjonen du får med å spille på PC. Tenker da på når du skal ta kjappe "headshots" Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ikke spillet bedre på PC enn på XBOX. SC spillene passer best til å spille på XBOX uansett hvordan du vender og vrir på det, samme som med Halo... Det er ikke alle spill som tar seg godt ut på en monster PC. Tja, eneste tilfeller når (fps)spill kan være bedre på konsoll, er når det er gjort elendige porter av spillet til PC; dvs. spillet er først og fremst utviklet for konsoll med alle de begrensninger det fører med seg. Feks. med et spill som Deus Ex2 blir man sittende med en sur ettersmak fordi man føler at dette spillet knapt lever opp til halvparten av sitt potensiale, nettopp pga. en elendig portering av spillet. Er også enig i at det var noe "konsollaktig"(først og fremst upresise kontroller) over PC versjonen av SC, sik at det kanskje var best på konsoll... Vet ikke hvordan Halo er på konsoll, men det var et svært middelmådig spill på PC hvertfall. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hadde ingen problemer med Splinter Cell på PC (NB! Kjøpt ) Kan ikke utalle meg om Splinter Cell 2 pga at, skal kjøpe det 1. april da det er datoen det kommer ut . De selger det på Spaceworld i Storgata i Oslo, var innom der i sted. LØP og KJØP! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) De selger det på Spaceworld i Storgata i Oslo, var innom der i sted. LØP og KJØP! Hvor mye betalte du? Endret 31. mars 2004 av Vice Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 De selger det på Spaceworld i Storgata i Oslo, var innom der i sted. LØP og KJØP! Hvor mye betalte du? Kosta 445,- på den spaceworlden (for PC versjonen) (selv om det står 499 på pakka) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå