goggys Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Når jeg prøver å oppdater yum i fedora 1 så får jeg opp dette: "Gathering header information file(s) from server(s) Server: Fedora Core 1 - i386 - Base Server: Livna.org Fedora Compatible Packages (stable) Server: Fedora Core 1 - i386 - Released Updates Finding updated packages Downloading needed headers Resolving dependencies ....identical dependency loop exceeded package rhythmbox needs libFLAC.so.4 (not provided) package rhythmbox needs libid3tag.so.0 (not provided)" skriver yum update i terminalen men får bare denne meldingen hver gang . Hva må jeg gjøre for å update skikkelig? Endret 27. mars 2004 av goggys Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er trolig : Server: Livna.org Fedora Compatible Packages (stable) som får yum til å slå seg vrang. Lenke til kommentar
foolish Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 rpm.livna.org krever fedora.us. Pakkene i livna.org krever ofte pakker fra fedora.us. Bruk begge. Bruk denne yum.conf du, den er fin og ferdig konfigurert for fedora.us og livna.org http://www.fedorafaq.org/faq/samples/yum.conf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå