Hidden Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Har ikke dual, men bare optical - og fram til nå har jeg ikke lagt merke til noen forskjell på museknapp en og to. Men etter å ha lest innlegget ditt merker jeg at musknapp to er noe slappere i fisken, sannsynligvis får jeg ikke sove i natt av bare irritasjon. Ikke til hjelp for deg dette, sikkert ikke - måtte bare syte litt fordi du gjorde meg oppmerksom på et irritasjonsmoment som jeg før ikke har merka noe til. Du kan godt skamme deg litt. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Har Logitech Dual Optical, og begge hovedknappene er helt like å trykke på. Så da har du nok fått en mus med en liten feil på. -P- Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 HELT like er de vel ikke - mener du at du har samme klikke-lyden fra begge knappene? For det har ikke jeg - høyre musknapper klikker litt svakere. Dessuten så har knappene litt forskjellig form. Og egentlig burde dette sortere under topicen: "bagatellproblemer for musenevrotikere". Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Ingen som har tenkt på at en er "litt" svakere i den fingern en bruker høyre museknapp med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå