bLoOdFiSh Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 EG lurte på litt rundt bestilling av nextgentel ADSL, for eg bestilte 17 desember og eg har ikkje fått adsl enda, og no er det 27 mars. Skulle egentlig fått ADSl mitt den 16,02,2004 men nei da hadde ngt gitt montørene feil adresse. så dei kunne ikkje komme den dagen. eg ringte og da forklarte dei meg at bestillingen måtte gå gjenom systemet ein gang til for eg sku få ny montør dato, er dette lov? no har eg venta over ein månde siden første montør dato og eg har ringt kva veke. herregud så lang tid det skal ta. dette er ikkje kundeservice NGT BURDE ta seg samme, Telenor hadde klart å levert breibandet sitt fleire ganger på den tida eg hat venta på NGT ADSL. Nokon som har ei meining om denne saken? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 EG lurte på litt rundt bestilling av nextgentel ADSL, for eg bestilte 17 desember og eg har ikkje fått adsl enda, og no er det 27 mars.Skulle egentlig fått ADSl mitt den 16,02,2004 men nei da hadde ngt gitt montørene feil adresse. så dei kunne ikkje komme den dagen. eg ringte og da forklarte dei meg at bestillingen måtte gå gjenom systemet ein gang til for eg sku få ny montør dato, er dette lov? no har eg venta over ein månde siden første montør dato og eg har ringt kva veke. herregud så lang tid det skal ta. dette er ikkje kundeservice NGT BURDE ta seg samme, Telenor hadde klart å levert breibandet sitt fleire ganger på den tida eg hat venta på NGT ADSL. Nokon som har ei meining om denne saken? Virker som du har vært skikkelig uheldig. Mulig det kunne skjedd uavhengig av leverandør. Det viktige nå blir jo hvor raskt de kan snu seg og hvor bra de fikser dette her. Gi gjerne en lyd om hvordan det går med deg Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Her har du nok vært et offer for kommunikasjonssvikt mellom NGT og montørselskapet. Send en skriftlig klage der du legger frem saken, og krev å få en skriftlig tilbakemelding på hva som har skjedd, og hva NGT vil gjøre for å ordne opp i saken. Beklageligvis kan ikke noen her hjelpe deg. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Send en skriftlig klage der du legger frem saken, og krev å få en skriftlig tilbakemelding på hva som har skjedd, og hva NGT vil gjøre for å ordne opp i saken. Beklageligvis kan ikke noen her hjelpe deg. Hvis han skal vente på dette i tillegg så kan vi sikkert legge til 2 måneder til, NGT svarer jo ikke på mail/brev........................... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Sendte nextgentel mail og fikk svar samme dag jeg da.. Skjønner ikke det, har sendt de mail mange ganger, enten kommer svaret etter 1-2 måneder eller så får jeg ingen svar. Kanskje fordi de ikke klarer å svare... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 NGT svarer ikkje på mail, er alt for dårlig. har ringt dei og skal fortsette med å ringe kvar veke for no er eg lei. drit lei hehe. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 be om godtgjørelse for tort og svie... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sendte nextgentel mail og fikk svar samme dag jeg da.. Skjønner ikke det, har sendt de mail mange ganger, enten kommer svaret etter 1-2 måneder eller så får jeg ingen svar. Kanskje fordi de ikke klarer å svare... Tok meg 2 måneder med 1 henvendelse annenhver uke før jeg fikk svar.. Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) asso, det verste er at dei har loven på si side. dei kan jo gjøre akuratt kva dei vil. men skal ringe igjen i dag. hehe skal bli artig å snakke med dei igjen. men søren må jo vente i 40min før eg kommer fra, burde ikkje vere lov Vennlig Helsing bløøød Endret 30. mars 2004 av bLoOdFiSh Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 no er breibandet oppe. 6.4-04. på tide, men men, fekk det no opp. hadde litt problem med ruteren men det gjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå