Gå til innhold

Hva kan ha skjedd med denne harddisken?

Anbefalte innlegg

Beskrivelse av feil

Kan du bekrefte at du har brukt disken og at den har virket?

Jeg har prøvd å koble den til 2 forskjellige PCer, både som master og som slave. Ingen av PCene vil fullføre BIOS-oppsett når denne disken er tilkoblet (”primary HDD” blir ikke detektert). Jumpersettinger for master/slave er riktige på begge disker. Hva kan da være feil?

Hvordan har det vært med kjøling? Jeg har nemlig nettopp funnet ut at disken IKKE går rundt! Den er musestille – uten tegn til liv!

noen forslag?

Harddisken ble solgt videre på Qxl. til en person. Etter 3 uker fikk jeg det som står ovenfor i mail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, regner med at han har prøvd det. Uansett.

Dersom dette hadde gjort disken ubrukelig, burde ikke dette ha vært noe man merket med en gang?

Det har gått over 3 uker siden han fikk disken, plutselig når sier han ifra. Jeg er litt skeptisk til det hele. Ettersom han i løpet av 3 uker burde funnet ut av dette.

Lenke til kommentar

disken ble kjøpt i desember i Polen.

Skal nok ike overvurdere han, men regner med at en som fikser en BIOS og greier slave/master innstillinger burde ha vett i hue.

Uansett, vet ikke om jeg vil godta at han leverer tilbake. Hadde dette vært en mangel med disken burde den vært synlig med en gang, ettersom det har gått 3 uker så vet ikke jeg hva han har gjort med den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...