Gå til innhold

Hva trenger jeg for å bruke eksternt tastatur


Naits

Anbefalte innlegg

Hva slags duppeditt må jeg ha for å kunne bruke mitt eksterne PS/2-tatstur på min CL1557? :)

Jeg dreiv og leita her, men det virker som om disse kan være veldig vanskelig å finne :cry:

 

Noen som har noen forslag?

 

Grunnen til at jeg vil gjøre dette (om noen skulle lure) er at laptopen er bedre enn stasjonæren, så jeg bruker heller den til spill enn min stasjonære ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags duppeditt må jeg ha for å kunne bruke mitt eksterne PS/2-tatstur på min CL1557? :)

Jeg dreiv og leita her, men det virker som om disse kan være veldig vanskelig å finne :cry:

 

Noen som har noen forslag?

 

Grunnen til at jeg vil gjøre dette (om noen skulle lure) er at laptopen er bedre enn stasjonæren, så jeg bruker heller den til spill enn min stasjonære ;)

Som nevnt, en USB->PS2-adapter. Vet at Clas Ohlson har en slik, med overgang til to PS2-porter. Om de har den med bare en port er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Har lett jeg også, men det virker som adapter er eneste løsningen. Og da får du et usb-tastatur til samme prisen. Ville heller investert i en usb-hub da, eller en sånn greie du kan sette inn i minnekortholderen med usb2-innganger...

 

En sånn duppedings finnes, men kun andre veien. Altså fra ps2 TIL usb. Og det koster nesten ingenting. Så vidt jeg har sett? Har ikke clas olson det til mindre enn 300,- så finnes det kanskje ikke noe annet sted heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...