Kasp Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 MÅ man ABSOLUTT ha DVD til Far-cry??? jeg har nettopp fått det, og oppdaget at man måtte ha DVD-spiller for å kjøre det, har ikke penger til en DVD-spiller heller så det var litt irriterende.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Leser ingen på coveret før de kjøper? Står jo klinkende klart: PC DVD-ROM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 DVD bør jo være standard i vanelig PC nå da. Folk gidder ikke slippe spill ut på 6-10 cder lenger. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 kjøpte far cry idag... OG en dvd-rom.. bare MÅTTE spille far cry.. hehe.. koster jo ikke skjorta for en helt enkel dvd-rom, så det burde jo ikke være noe hinder. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 kjøpte far cry idag... OG en dvd-rom.. bare MÅTTE spille far cry.. hehe.. koster jo ikke skjorta for en helt enkel dvd-rom, så det burde jo ikke være noe hinder. Hehe samme tanken har slått meg, til mandag skal jeg vel ta en tur til byen å kjøpe DVD-rom og FarCry Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 det er rart at folk bruker 20k på hardware, men glemmer ein enkel dvd spelar Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 det er rart at folk bruker 20k på hardware, men glemmer ein enkel dvd spelar kommer jo an på hvor lenge siden det var at vedkommende brukte 20k på hardware.. hadde ikke mye bruk for dvd når jeg kjøpte maskina for 2,5 år siden. og dvd da kosta jo ENDEL mer en det gjør nå Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 men er PC'n så gammel vil den jo slite litt med far cry.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 MÅ man ABSOLUTT ha DVD til Far-cry??? jeg har nettopp fått det, og oppdaget at man måtte ha DVD-spiller for å kjøre det, har ikke penger til en DVD-spiller heller så det var litt irriterende.... Les først, system specs er ikke skrevet på esken for å fylle opp tomrom med tekst Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) *lese* Bak står det "CD/DVD-ROM" EDIT: INGEN måte å kjøre det uten DVD og uten å kjøpe det fra USA elns?? Kjøpte det fra gamesmix.com og der sto det ingenting om DVD Endret 28. mars 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan få en kamerat med DVD-rom til å rippe en .iso-fil av spillet, WinRare det ned til 4/5 700mb filer, brenne dem ut på vanlige CD'er, pakke .iso-filen ut på PC'en din, mounte det med Daemon Tools og installere. Alternativt bruke 2-300kr på en DVD-rom. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Skal låne en DVD-spiller av Nikkor nå Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 men er PC'n så gammel vil den jo slite litt med far cry.. kjører far cry 1024*768 med alt på medium.. kjører fint og ser flottings ut det.. men gleder meg til å kjøre det på en ny maskin med alt på high og max oppløsning.. "Du kan få en kamerat med DVD-rom til å rippe en .iso-fil av spillet, WinRare det ned til 4/5 700mb filer, brenne dem ut på vanlige CD'er, pakke .iso-filen ut på PC'en din, mounte det med Daemon Tools og installere" jeg tenkte jeg skulle legge en image fil av dvd`n på hd`n så jeg slapp og ha den stående i spillern, men den gang ei. fikk bare beskjed om at det ikke sto noen cd/dvd i spillern bruker blindwrite, vet ikke om det er det som er feilen. eller så er det dvd-rom`n.. eller så er det ubisoft som har en litt for avansert kopi sperre. sabla irriterende å måtte ha dvd`n hver gang man skal spille. offrer heller 4 giga hd plass.. men nå fikk jo ikke jeg det til uansett da Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Skulle ned til Bergen sentrum å kjøpe det på lørdag, hadde lurt på om jeg skulle kjøpe Far Cry eller DvD rom slik at jeg kunne spille ut2004 (trodde på dette tidspunkt at Far Cry var på cd-rom) . Gikk inn på Platon....Hmmmmm dvd-rom... strange....mente jeg hadde sett det på cd-rom . Ruslet opp mot Spiderman, tenkte kanskje Far Cry kjørte samme deal om Ut2004 med cd og dvd utgave.. Spiderman hadde også Dvd-utgave...dermed ble valge mitt egentlig gjort for meg... Dvd-rom først..... For en waste av tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå