Earendil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har hørt at trådløse tastatur og muser er tregere enn "kabel"-tastatur og muser. Er dette sant, eller er det kun grunnløse påstander. Synes selv at jeg merker en tydelig forskjell på trådløst, men om den er tregere, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Du har de som påstår at trådløse mus er noe dårligere til f.eks. spilling fordi de er tregere hva det angår responstid. Personlig tror jeg dette har mer med de forskjellige merkene å gjøre, samt innstillinger brukeren gjør/må gjøre. Er ingen hardcore gamer, men har aldri hatt mer "problemer" med min trådløse MX900 enn andre ledningsbaserte optiske mus jeg har hatt. Blir vel en smaksak. Endret 28. mars 2004 av Nuffern Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 det er faktisk litt delay i trådløst enn i kabel, dessuten er det dette med batterier, det liker jeg ikke. jeg foretrekker kabel! men det er smak og behag i grunn. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hepp! Jeg har hørt av en kompis som kan ENDEL med data at det er litt delay i trådløst. Sikkert ubetydelig lite, men forde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå