Maxopp Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det finnes en cd med språk valg til en rekke språk også norsk, man installerer engelsk XP og kjører språk pakken etterpå og det funker, Har testet det fulgte med på en svensk Fujitsu-Siemens pc og det var orginal microsoft software. Så når Microsoft sier at det ikke går så lyger de. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det finnes en cd med språk valg til en rekke språk også norsk, man installerer engelsk XP og kjører språk pakken etterpå og det funker, Har testet det fulgte med på en svensk Fujitsu-Siemens pc og det var orginal microsoft software. Så når Microsoft sier at det ikke går så lyger de. Jeg har vel motbevist det ganske greit siden jeg allerede har linket til Windows Multilingual User Interface siden... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Virker som du ikke kan laste ned norsk pakke gratis. Men velg fritt mellom japansk, kinensisk og koreansk http://www.microsoft.com/downloads/details...f1-52b85a6470bd Er dessverre veldig få her på forumet som har nytteverdi av det. Håper du tok det som ironi. Klart eg gjorde. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 riktig + at di norske bruker og ha mere bugs pga oversettingen da Det er jo selvsagt tøv. En gammel myte. Men det er vanskeligere å få hjelp til noe hvis du har norsk windows. Med engelsk bare søker du etter feilmeldingen på google, så finner du masse, men hvis du tar den norske feilmeldingen finner du sannsynligvis ikke særlig mye... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Feilpostet. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 riktig + at di norske bruker og ha mere bugs pga oversettingen da Ehh... Man endrer ikke noe på selve koden når man oversetter, så det blir ikke flere bugs av den grunn Selv liker jeg også best Windows på engelsk Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Men det er vanskeligere å få hjelp til noe hvis du har norsk windows. Med engelsk bare søker du etter feilmeldingen på google, så finner du masse, men hvis du tar den norske feilmeldingen finner du sannsynligvis ikke særlig mye... Eneste som trengs er som oftest litt engelsk kunnskaper Endret 29. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå