Gå til innhold

Jeg lurer på en ting om XP eng pro

Anbefalte innlegg

Det finnes en cd med språk valg til en rekke språk også norsk, man installerer engelsk XP og kjører språk pakken etterpå og det funker, Har testet det fulgte med på en svensk Fujitsu-Siemens pc og det var orginal microsoft software. Så når Microsoft sier at det ikke går så lyger de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes en cd med språk valg til en rekke språk også norsk, man installerer engelsk XP og kjører språk pakken etterpå og det funker, Har testet det fulgte med på en svensk Fujitsu-Siemens pc og det var orginal microsoft software. Så når Microsoft sier at det ikke går så lyger de.

Jeg har vel motbevist det ganske greit siden jeg allerede har linket til Windows Multilingual User Interface siden...

Lenke til kommentar
riktig + at di norske bruker og ha mere bugs pga oversettingen da

Det er jo selvsagt tøv. En gammel myte.

Men det er vanskeligere å få hjelp til noe hvis du har norsk windows. Med engelsk bare søker du etter feilmeldingen på google, så finner du masse, men hvis du tar den norske feilmeldingen finner du sannsynligvis ikke særlig mye...

Lenke til kommentar
Men det er vanskeligere å få hjelp til noe hvis du har norsk windows. Med engelsk bare søker du etter feilmeldingen på google, så finner du masse, men hvis du tar den norske feilmeldingen finner du sannsynligvis ikke særlig mye...

Eneste som trengs er som oftest litt engelsk kunnskaper :cool:

Endret av Timur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...