Gå til innhold

Jeg lurer på en ting om XP eng pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må nok kjøpe en Win XP Pro versjon på norsk, hvis du har tenkt til å ha det. ;)

Det er tross alt derfor det er forskjellige Windows-versjon på forskjellige språk.

Dette er forresten en feilpost og burde vært postet under Programvare -> Windows

Så det går ikke å laste ned noe slik at den blir på norsk?

Beklager at jeg postet den feil :dontgetit:

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Nå vet jeg hvertfall at til Office, så kan man laste ned language packs som gjør om språket. Ikke bare i ordbok osv, men menyene også. Skal ikke si for sikkert at det ikke finnes til Windows, men jeg vil ikke utelukke det.

Sånn rent bortsett fra det, ser jeg ikke helt problemet med å ha det på engelsk...

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har alltid foretrukket å ha det på engelsk. Blir fullstendig sprø av den latterlige fornorskingen :)

Jeg og. Det er så mange ord i dataverdenen som blir helt rare på norsk.

Lenke til kommentar

like morsomt hver gang en kompis ringer og lurer på noe ang xp, og jeg må forklare prosedyren gjennom tlf og ALLE har norsk xp mens jeg har engelsk..

"hæ? hvilken knapp? hæ? hæ? hæ?" :ermm: hehe. blir tullerusk av den norske oversettingen

Lenke til kommentar
Nå vet jeg hvertfall at til Office, så kan man laste ned language packs som gjør om språket. Ikke bare i ordbok osv, men menyene også. Skal ikke si for sikkert at det ikke finnes til Windows, men jeg vil ikke utelukke det.

Sånn rent bortsett fra det, ser jeg ikke helt problemet med å ha det på engelsk...

Har du en link?

Lenke til kommentar

Har du en link?

Uhm....den koster penger så vidt jeg vet. Men...øh...kanskje du kan få låne den av en kamerat eller noe slikt :) Bare for å understreke, jeg vet bare at det finnes til Office, Windows er jeg usikker på, men jeg vil ikke utelukke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...