Christer1 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Hei.. Når man har XP eng pro. Alt står på engelsk, kan jeg sette slik at alt står på norsk? Eller laste ned no? Håper at dette går.. Mye lettere med norsk Takker for alle svar. Endret 27. mars 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Du må nok kjøpe en Win XP Pro versjon på norsk, hvis du har tenkt til å ha det. Det er tross alt derfor det er forskjellige Windows-versjon på forskjellige språk. Dette er forresten en feilpost og burde vært postet under Programvare -> Windows Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Du må nok kjøpe en Win XP Pro versjon på norsk, hvis du har tenkt til å ha det. Det er tross alt derfor det er forskjellige Windows-versjon på forskjellige språk. Dette er forresten en feilpost og burde vært postet under Programvare -> Windows Så det går ikke å laste ned noe slik at den blir på norsk? Beklager at jeg postet den feil Endret 27. mars 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Så det går ikke å laste ned noe slik at den blir på norsk? Det er dessverre, etter sånn som jeg forstår det, umulig. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Så det går ikke å laste ned noe slik at den blir på norsk? Det er dessverre, etter sånn som jeg forstår det, umulig. Okey Takk.. Var bare det jeg lurte på. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Nå vet jeg hvertfall at til Office, så kan man laste ned language packs som gjør om språket. Ikke bare i ordbok osv, men menyene også. Skal ikke si for sikkert at det ikke finnes til Windows, men jeg vil ikke utelukke det. Sånn rent bortsett fra det, ser jeg ikke helt problemet med å ha det på engelsk... Endret 27. mars 2004 av The Jackal Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har alltid foretrukket å ha det på engelsk. Blir fullstendig sprø av den latterlige fornorskingen Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Enig! Men det finnes vel en liten oversetter i Office gjør det ikke? Engelsk! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 riktig + at di norske bruker og ha mere bugs pga oversettingen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har alltid foretrukket å ha det på engelsk. Blir fullstendig sprø av den latterlige fornorskingen Jeg og. Det er så mange ord i dataverdenen som blir helt rare på norsk. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 like morsomt hver gang en kompis ringer og lurer på noe ang xp, og jeg må forklare prosedyren gjennom tlf og ALLE har norsk xp mens jeg har engelsk.. "hæ? hvilken knapp? hæ? hæ? hæ?" hehe. blir tullerusk av den norske oversettingen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nå vet jeg hvertfall at til Office, så kan man laste ned language packs som gjør om språket. Ikke bare i ordbok osv, men menyene også. Skal ikke si for sikkert at det ikke finnes til Windows, men jeg vil ikke utelukke det. Sånn rent bortsett fra det, ser jeg ikke helt problemet med å ha det på engelsk... Har du en link? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nå vet jeg hvertfall at til Office, så kan man laste ned language packs som gjør om språket. Ikke bare i ordbok osv, men menyene også. Skal ikke si for sikkert at det ikke finnes til Windows, men jeg vil ikke utelukke det. Sånn rent bortsett fra det, ser jeg ikke helt problemet med å ha det på engelsk... Har du en link? Uhm....den koster penger så vidt jeg vet. Men...øh...kanskje du kan få låne den av en kamerat eller noe slikt Bare for å understreke, jeg vet bare at det finnes til Office, Windows er jeg usikker på, men jeg vil ikke utelukke det. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Virker som du ikke kan laste ned norsk pakke gratis. Men velg fritt mellom japansk, kinensisk og koreansk http://www.microsoft.com/downloads/details...f1-52b85a6470bd Er dessverre veldig få her på forumet som har nytteverdi av det. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Multilanguage Pack Office Windows Multilingual User Interface NB! Dette er ikke nedlastninger, men linker til de respektive sider hos Microsoft. Endret 27. mars 2004 av The Jackal Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Virker som du ikke kan laste ned norsk pakke gratis. Men velg fritt mellom japansk, kinensisk og koreansk http://www.microsoft.com/downloads/details...f1-52b85a6470bd Er dessverre veldig få her på forumet som har nytteverdi av det. Man kan aldri vite så sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå